لزوم استفاده از نرمافزارهای بهروز در شرکت گاز گیلان
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان بر لزوم استفاده از نرم افزارهای بهروز در شرکت گاز گیلان برای رضایت حداکثری مردم تاکید کرد.
به گزارش تفاهم آنلاین، حسین اکبر در پنجمین جلسه رسیدگی به شکایات شرکت گاز استان گیلان که از طریق ارتباط ویدئویی برگزار شد، بر اطلاع رسانی هرچه بیشتر درگاههای ارتباطی شرکت گاز تاکید کرد و از همه مسئولین و رؤسای شرکت گاز خواست تا با مکاتبه با سایر ادارات و نهادهای دولتی استان، زمینه آگاهی بخشی هرچه بیشتر در این زمینه فراهم شود.
وی بهروزرسانی مستمر و رفع اشکالات درگاههای مختلف شرکت به ویژه اپلیکیشن گاز (نرمافزار موبایلی) را ضروری دانست و اظهار داشت: با گسترش روزافزون استفاده از تلفنهای هوشمند در جامعه، باید با ارائه نرم افزاری شایسته و مناسب، رضایت حداکثری مردم عزیز را به دست آوریم.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در ادامه با بیان اینکه مدت زمان پاسخگویی به پیامهای دریافتی در زمان مقرر (دو روز کاری)، حدود 94 درصد بوده است، گفت: همه واحدها و ادارات شرکت گاز باید با همت مضاعف و همکاری شایسته، مدت زمان پاسخگویی به مشترکین و متقاضیان را کاهش دهند.
اکبر در پایان سخنان خود با اشاره به پیامهای وارده درخصوص مبلغ گازبهاء و نحوه محاسبه اجزاء صورتحساب گاز اظهار داشت: این طرح توسط هیئت وزیران تصویب و اجرایی شده و هدف از آن ترغیب کردن مشترکین به کم مصرف کردن است و نه جریمه کردن آنها.