گیلان

شرکت گاز استان گیلان در سطح برتر سلامت اداری قرار دارد

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: شرکت گاز استان گیلان موفق شد با کسب نمره 93.64 یکی از شرکت های برتر گاز استانی در زمینه سلامت اداری لقب گیرد.

به گزارش تفاهم آنلاین، حسین اکبر اظهار داشت: این ارزیابی توسط امور بازرسی شرکت ملی گاز ایران و در میان 31 شرکت استانی صورت پذیرفته است و این شرکت با کسب نمره 93.64 توانست یکی از رتبه های برتر را کسب نماید.

وی با بیان اینکه این ارزیابی در زمینه های آموزش، قانون گرایی، شفافیت، پاسخگویی، شایسته سالاری، انضباط اداری و مالی، الگوی مصرف و بهره وری، استقرار و توسعه سامانه های الکترونیک و فناوری های نوین نظارت و کنترل داخلی انجام شده است، اظهار کرد: خوشبختانه گاز استان گیلان با ارائه مستندات کامل، صادقانه و شفاف در همه این زمینه ها با 21 درصد افزایش امتیاز نسبت به دوره قبل در میان استان های برتر قرار گرفته است.

اکبر از همه پرسنل شرکت گاز استان که سهم به سزائی در کسب این موفقیت بزرگ داشته اند، قدردانی نمود و اظهار داشت: شرکت گاز گیلان با رعایت شاخص های قانون ارتقای سلامت اداری و حقوق شهروندی توانسته به این موفقیت دست یابد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در ادامه گفت: علیرغم کسب این موفقیت بزرگ، مدیریت و کارکنان گاز استان گیلان باید با استفاده از گزارش امور بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت ملی گاز، همچنان در راستای تقویت فرصت های بهبود حرکت نمایند.

وی در پایان هدف اصلی شرکت گاز استان گیلان را جلب رضایتمندی حداکثری مردم و مشترکین گرامی عنوان نمود و گفت: مدیریت و کارکنان این شرکت تمام تلاش خود را به کار بسته تا با رعایت هر چه بهتر قوانین و ارائه خدمات صادقانه درجهت تحقق این هدف بزرگ گام بردارد.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=50915
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن