بانک-بیمه-بورس

مدیر عامل بیمه ایران در همایش مدیران :بیمه ایران در سال ۱۴۰۱بیش از ۴۸ هزار میلیارد تومان حق بیمه تولید کرده است

حسن شریفی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه ایران در همایش آموزشی فرهنگی این شرکت ، ضمن گرامیداشت سوم خرداد ، سالروز آزادسازی خرمشهر، روز مقاومت، ایثار و پیروزی ، با اشاره به رشد ۳۲ درصدی تولید حق بیمه در سال ۱۴۰۱ اعلام کرد: بر اساس آمار ، حق بیمه تولیدی بیمه ایران در ابتدای سال۱۴۰۱، ۳۶ هزار میلیارد تومان و خسارت پرداخت شده  ۱۹ هزار میلیارد تومان بود که این ارقام در پایان سال با رشد ۳۲ درصدی در فروش و ۴۹ درصدی در خسارت به ارقام ۴۸ هزار میلیارد تومان در فروش و ۲۹ هزار میلیارد تومان در خسارت رسید.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین  ، شریفی  این همایش را  مهمترین مجمع مدیران و فرصتی طلایی برای بیان راهبردهای تدوین شده شرکت برشمرد و تاکید کرد: برگزاری این همایش اهمیت بالایی در تقویم رویدادهای شرکت دارد و به نظر من هم تراز یک مجمع غیررسمی با رویکرد واقع بینانه است.

وی افزود : مدیران ارشد شرکت سهامی بیمه ایران، با  تغییر رویکرد ها و روشهای سنتی به رویکرد نوآورانه و خلاقانه ، ضمن بهبود  کسب و کار شرکت و حرکت   در بستر فناوری ، ابزارهای لازم برای رشد و توسعه شرکت را فراهم کردند.

مدیر عامل بیمه ایران ، ملزومات این توسعه را ، گسترش فروش  ، ایجاد  محصولات جدید بیمه ای ، توسعه ابزارهای مبتنی بر فناوری های نوین ،  توسعه پیشخوان ها با هدف تسهیل مدیریت بر عملکرد و استفاده از دیتا  ها  و ایجاد توان قابل درک برای مشتری در خدمات پس از فروش عنوان کرد و بیان داشت :بیمه ایران علی‌رغم دولتی بودن ، توانست با اتخاذ تدابیر، اصلاح روش‌ها و مکانیزه کردن خدمات ، افزایش ظرفیت ها و توجه به نیاز های معیشت همکاران،  در مسیر توسعه خدمات پس از فروش و  توجه به مشتریان و ذینفعان به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کند.

شریفی گفت: هدف اصلی و سیاست راهبردی شرکت ،ارائه خدمات بهینه و آسان سازی روش های پرداخت خسارات و در نهایت  خدمت رسانی هرچه بیشتر به آحاد جامعه  است .بیمه ایران در سال گذشته با ایجاد سامانه بیمه ایران من تحول بزرگی در مسیر خدمت رسانی ایجاد کرد ، این  سامانه  با  تغییر نگرش ها  و رویکردهای ذهنی ، توانست توفیقات زیادی  در مسیر بیمه‌گری هوشمند و دیجیتال ،  ایجاد کند.

رئیس هیات مدیره بیمه ایران نگاه اخلاق مدارانه در ارتباطات انسانی و در برخورد با مردم و مشتریان را مهمترین انتظار خود از همکاران عنوان و تاکید کرد: ما در سال جاری با توسعه خدمات  بیمه گری هوشمند ، و راه‌اندازی سامانه درمان پلاس ، ایجاد پیشخوان ها ی مدیریتی جدید  ، سیاست و استراتژی خدمت بی منت   به مردم عزیز کشورمان را  بیش‌از از گذشته عملی  خواهیم کرد .امیدوارم همکاران ما  ، از داشبورد تدبیر که اقدام بسیار نوآورانه‌ای بود ، استفاده بیشتری نمایند.

گفتنی است در این همایش ، دکتر خدامی  معاون هماهنگی امور استانها ، شعب و نمایندگی ها ، ضمن تبیین برنامه های سال جاری ،  گزارش کاملی از اقدامات و برنامه های توسعه سهم بازار، توسعه و بهبود روند خدمت رسانی به مردم و  ترویج بیمه گری هوشمند و دیجیتال ،  ارائه نمود و در ادامه قاسم رمضانپور معاون توسعه مدیریت و منابع  بصورت ویدیو کنفرانس در این جلسه شرکت نمود و گزارشات کاملی از ساختار های مالی شرکت و اجرای عدالت در پرداخت بهره‌وری به کارکنان ارائه داد ، احمد صفرزاده معاون فنی شرکت نیز  ، در این همایش فرهنگی آموزشی ،  گزارشی از عملکرد فنی شرکت در رشته های مختلف بیمه ای در  سال گذشته ، ارائه نمود و برنامه های پیش رو را برای حاضران تشریح کرد و در پایان  این جلسه ، از مدیران شعب برتر تقدیر به عمل آوردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا