گزارش

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای: تا کنون ۲۴۶ محور اصلی ، شریانی و روستایی بازگشایی شده است

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از بازگشایی ۲۴۶ محور شریانی و راه اصلی و روستایی که بر اثر بارشهای روزهای اخیر دچار انسداد و آسیب شدند ، خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اعلام این مطلب افزود : با ورود سامانه بارشی که در چند روز اخیر موجب بارشهای سنگین برف و باران در استانهای لارستان ، هرمزگان ، لرستان ، خوزستان ، کرمان جنوب ، خراسان جنوبی ، بوشهر ، سیستان و بلوچستان ، فارس و ایلام شد ، ۱۰۴۹کیلومتر از راههای شریانی این استانهاو ۸۸۹ محور آسیب دیدند .
اکبری افزود :
بر اساس برآورد انجام شده ۲۷۰۰ کیلومتر از راههای روستایی این استانها آسیب دیدند و ۱۷۹۸ دستگاه ابنیه فنی دچار آسیب شده است این در حالی است که در چند روز اخیر برای رفع این خسارات و انجام عملیات بازگشایی محورها ، ۲۰۶۷ نفر از راهداران با تلاش شبانه روزی فعال بوده اند و با استفاده از ۱۰۲۸ دستگاه ماشین آلات راهداری این اقدامات صورت گرفت.
اکبری با اشاره به اینکه میزان ریزش برداری ۲۶ هزار و ۴۸۲ متر مربع بوده است ، اظهار داشت :
میزان خسارت وارد شده به محورهای مواصلاتی و ابنیه فنی ، ۱۸۶۱۰ میلیارد ریال بوده است که بیشترین خسارت وارده مربوط به ایرانشهر و لارستان و استان هرمزگان بوده است که به ترتیب ۵۵۰۰ ، ۳۴۰۰ و ۳۳۰۰ میلیارد ریال گزارش شده است.
معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در خصوص آخرین وضعیت محورهای مسدود شریانی گفت :
درحال حاضر محور آزادراهی خرم آباد – پل زال و ۱۴۵ محور روستایی به دلیل وقوع تصادف ، طوفان شن و سیل مسدود است و همچنان تلاش راهداران برای بازگشایی این محورها ادامه دارد .

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=80950
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن