گزارش

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تصریح کرد : تسریع و تسهیل درسفرهای بازگشت زائران اربعین حسینی

بر اساس پیش بینی تقاضای سفرهای بازگشت زائران اربعین حسینی از مرز های مهران و شلمچه ، اقدامات و هماهنگی های لازم برای تأمین ناوگان مورد نیاز و تسریع و تسهیل در سفرها انجام شد .

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، بابک طالبی معاون حمل و نقل این سازمان ، با بیان این که از تاریخ 28 شهریور ماه تا 5 مهرماه بالغ بر 35 هزار نفر از مرز مهران و 120 هزار نفر از مرز شلمچه خارج شدند ، اظهار داشت :
به منظور بازگشت این زائران از مرزها، ناوگان حمل و نقل جاده ای مورد نیازبه مرزها اعزام شدند که به طور متوسط روزانه 500 دستگاه بوده و در صورت افزایش تقاضا ، ناوگان بیشتری اعزام خواهد شد.
طالبی خاطر نشان کرد : استان های معین برای تأمین ناوگان در شلمچه و چذابه پیش بینی شده است و ستاد مرکزی اربعین در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و ستادهای متناظر استانی در ایلام و خوزستان در حال رصد زائران بوده و تمهیدا ت خودرویی برای آن ها اندیشیده شده است.
معاون حمل و نقل با اعلام این که قرارگاه مرکزی اربعین حسینی در ستاد مرکزی این سازمان از سوم مهرماه آغاز به کار نموده است ، افزود :
تردد زائران ورودی و خروجی در مرزهای غربی به صورت لحظه ای و آنلاین رصد شده و در اعزام ناوگان مورد نیاز به مرزها اقدام می شود.
وی افزود : با ایجاد و برقراری کشیک در سطح ادارات کل استانی و پایانه های مسافربری سراسر کشور ، امکان آمادگی لحظه ای برای اعزام 24 ساعته ناوگان به سمت مرزهای شلمچه و چزابه فراهم شده وبه منظور ارایه خدمات هرچه بهتر به زائران ، نمایندگان استان های معین در مرزهای یادشده استقرار دارند .
مهندس طالبی در ادامه یادآور شد :
اصلاح و بهبود زیرساخت های فنی و شبکه ای در جهت ایجاد تسهیلات برای شرکت های حمل و نقل مسافر یکی دیگر از اقدامات است که به تسهیل و روان سازی اعزام ناوگان فعال اتوبوسی به مقاصد منتهی به مرزهای شلمچه و چزابه و بالعکس منجر می شود.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=76893
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن