اقتصادی

برگزاری کمپین «رمضان بهاری» توسط ایرانسل

ایرانسل در ماه مبارک رمضان با هدف ایجاد فضای سرگرم‌کننده و تشویق مخاطبان خود به ماندن در خانه، کمپینی را با عنوان «رمضان بهاری» برگزار کرده است.

به گزارش تفاهم آنلاین، کمپین رمضان بهاری که از ۲۸ فروردین آغاز شده و تا ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ ادامه دارد، علاوه بر هزاران محتوای متنوع در دسته‌بندی‌های فیلم، موسیقی، کتاب، کتاب صوتی، اپلیکیشن و بازی برای سرگرمی و اوقات فراغت کاربران، شامل جوایز ویژه‌ای مانند چهار عدد گوشی موبایل سامسونگ S21، اینترنت هدیه و هدایای نقدی است.

این کمپین با همکاری اپلیکیشن «تاپ» و در دو بخش اپلیکیشن و صفحه اینستاگرام چارخونه برگزار می‌شود. در بخش نخست، کاربران با دانلود و ثبت‌نام در اپلیکیشن تاپ و خرید حداقل ۵۰۰۰ تومانی از چهارخونه، در قرعه‌کشی چهار دستگاه گوشی هوشمند سامسونگ S21 شرکت داده می‌شوند. خرید بیشتر از چارخونه، شانس برنده شدن در قرعه‌کشی را افزایش می‌دهد.

همچنین در بخش دوم این مسابقه که در صفحه اینستاگرام چارخونه به نشانی @charkhonehstore برگزار می‌شود، کاربران می‌توانند با رعایت مقررات شرکت در مسابقه، در قرعه‌کشی اهدای جایزه نقدی شرکت کنند. این جایزه، هرهفته برای دو نفر و در مجموع به مبلغ ۵۰۰هزار تومان است.

ضمناً چالش‌های متنوع ۴*۴ چارخونه، طی برگزاری کمپین رمضان بهاری به‌صورت ویژه برگزار می‌شود. بخش ثابت چالش‌های هر هفته، چالش «راویتو» است که از مخاطبان دعوت می‌شود تا کلیپ‌های خود را با تم ماه مبارک رمضان و هشتگ #رمضان_بهاری در راویتو آپلود کنند.

همچنین کاربران می‌توانند ویدئوی ارسال شده توسط دیگران را با اینترنت رایگان ایرانسل در راویتو مشاهده کنند و با انجام سه چالش مشخص شده، هر هفته چهار گیگابایت اینترنت رایگان ایرانسل دریافت کنند.

به علاوه، اشتراک ماهانه بخش فیلم، موسیقی و کتاب صوتی چارخونه، در این ایام با ۲۰ درصد تخفیف و در قالب چالش‌ها ارائه خواهد شد.

بازار جامع سرگرمی و محتوای دیجیتال چارخونه، بستر و سامانه ارائه خدمات تجمیع، توزیع و عرضه نیابتی برنامه، محتوا و محصولات دیجیتال در فضای مجازی و حوزه دیجیتال است که حوزه‌هایی مانند بازی، موسیقی، فیلم، کتاب، روزنامه و مجله را پوشش می‌دهد.

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با حمایت از تولید و عرضه محصولات و خدمات دیجیتال، حمایت از رشد و توسعه کسب‌وکارهای دیجیتال را به‌عنوان استراتژی کلان خود در نظر گرفته است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا