اقتصادی

نشان ویژه “روابط عمومی سرآمد” به ایرانسل رسید

ایرانسل در شانزدهمین دوره “سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی” و “هفدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران” نشان ویژه “روابط عمومی سرآمد” را با کسب بالاترین امتیازهای لازم از ارزیابی‌های تخصصی انجام شده دریافت کرد.

به گزارش تفاهم آنلاین، شانزدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی  (ISPR)، با حضور شماری از فعالان ارتباطی کشور و همچنین حضور آنلاین جمع گسترده‌ای از فعالان ارتباطی ایرانی و بین‌المللی، در محل خانه فرهنگ‌وهنر دیهیم برگزار شد که در این مراسم دکتر سوتلانا استاوریوا-رئیس انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی (IPRA)، به صورت آنلاین، پیام خود را خطاب به حاضران بیان کرد.

رئیس IPRA در سخنان خود، با اشاره به اینکه در دهه قبل، روابط عمومی سرآمد با رویکردهای ارتباط از بالا به پایین با هدف آگاهی عمومی و حضور، تعریف می‌شد، گفت: امروز در جهانی زندگی می‌کنیم که مردم، ارتباط قوی بین گفتن و عمل کردن را درخواست می‌کنند.

وی افزود: امروز وظیفه ما دست‌اندرکاران روابط عمومی این است که ارتباط بین گفتن و عمل را، با ارتباطات و کمپین‌های روابط عمومی که مبتنی بر هدف، اعتماد و اخلاق باشد، تقویت کنیم.

در بخش معرفی برگزیدگان شانزدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی، روابط عمومی ایرانسل با کسب بالاترین امتیاز از ارزیابی‌های تخصصی انجام شده، لوح‌تندیسِ نشان ویژه “روابط عمومی سرآمد” را به خود اختصاص داد که دکتر سعید عسکری مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات سازمانی ایرانسل، آن را دریافت کرد.

ایرانسل همچنین، تندیس “جایزه ملی روابط عمومی برتر در ارتباطات الکترونیک و مجازی” را از شانزدهمین دوره “سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی” و “هفدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران”، دریافت کرد.

گفتنی است که روابط عمومی ایرانسل همواره کوشیده است تا همزمان با تحقق اهداف ایرانسل به عنوان “اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران”، با ایجاد و گسترش سازوکارهای ارتباط دیجیتال به‌ویژه در دوران شیوع ویروس کرونا، ارتباط ایرانسل با افکار عمومی و پاسخگویی به رسانه‌ها را بیش از پیش استحکام بخشیده و به مسؤولیت اجتماعی خود عمل کند.

شانزدهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی که با حمایت انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی (IPRA) برگزار شد، با روش‌های علمی و پژوهشی، با مشارکت استادان ایرانی و بین‌المللی، به ارزیابی عملکرد روابط‌عمومی‌های شرکت‌ها، نهادها، مؤسسه‌ها و سازمان‌های گوناگون پرداخته است تا در خصوص احصای درس‌ها و بایدها و نبایدها و تغییرات پیش‌روی روابط عمومی، ارزیابی‌های لازم را انجام داده و برترین‌های روابط عمومی را معرفی کند.

لوح‌ تندیس نشان ویژه روابط عمومی سرآمد، به دلیل رعایت استانداردهای تعالی ارتباطی و اهتمام ویژه به سرآمدی و برتری در “حوزه‌های مختلف فعالیت‌های روابط عمومی” و تلاش مستمر برای ارتقای کیفیت فعالیت‌ها و خدمات ارتباطی، به ایرانسل اهدا شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا