خودرو

آغاز دوره تخصصی آموزش نمایندگان فروش سایپا

نخستین دوره آموزشی تخصصی نمایندگان شبکه فروش سایپا با هدف ارتقاء توانمندی‌ها، افزایش رضایت مشتریان و تقویت جایگاه برند این شرکت در بازار آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین ، علی‌اکبر مرادعباسی، معاون منابع انسانی گروه خودروسازی سایپا، از برگزاری نخستین دوره آموزشی ویژه نمایندگان شبکه فروش این شرکت خبر داد و هدف این اقدام را «ارتقاء توانمندی‌های شبکه فروش در راستای افزایش رضایت مشتریان و حفظ جایگاه سایپا در بازار» عنوان کرد.

وی با اشاره به اهمیت این برنامه گفت: در برگزاری این دوره، چهار محور اساسی شامل افزایش کیفیت خدمات و رضایت‌مندی مشتریان، آمادگی و پاسخ‌گویی به محصولات جدید، ارتقاء توانمندی فروش و متنوع‌سازی روش‌های فروش، و نقش کلیدی نمایندگان فروش در تصویر برند و شفافیت بازار مورد توجه قرار گرفت.

مرادعباسی افزود: آموزش مستمر نمایندگان فروش نه تنها سرمایه‌گذاری بلندمدت برای رشد پایدار فروش و تقویت برند سایپا است، بلکه تضمینی برای همگام‌سازی شبکه فروش با تحولات بازار و نیازهای مشتریان محسوب می‌شود.

این دوره با عنوان «بازاریابی و فروش مقدماتی» با همکاری مدیریت آموزش و پژوهش‌های منابع انسانی و مدیریت شبکه نمایندگی‌ها، به‌صورت آنلاین برای ۲۲۴ نمایندگی فروش سراسر کشور برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا