ایرانسل نشان ویژه «روابط عمومی پیشرو هوشمند و دیجیتال» را دریافت کرد
نشان ویژه «روابط عمومی پیشرو هوشمند و دیجیتال» و لوح و نشان «روابط عمومی برتر در حوزه دیجیتال و شبکههای اجتماعی» در بیستمین سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی و بیستویکمین دوره جشنواره برترینهای روابط عمومی ایران به روابط عمومی ایرانسل اعطا شد.
به گزارش تفاهم آنلاین ، عصر امروز سهشنبه دوم بهمن ۱۴۰۳، بیستمین دوره سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی با موضوع «بررسی نقش روابط عمومی در وفاق سازمانی ملی و بینالمللی»، با قرائت پیام رئیسجمهوری و رئیس انجمن بینالمللی روابط عمومی (IPRA) و با حضور دکتر محمدجعفر قائمپناه معاون اجرایی رئیسجمهوری و سرپرست نهاد ریاستجمهوری، الیاس حضرتی رئیس شورای اطلاعرسانی دولت، سید محمدمهدی طباطبایی معاون ارتباطات و اطلاعرسانی دفتر رئیسجمهوری و شماری از فعالان حوزه ارتباطات و روابط عمومی، در مرکز همایشهای کتابخانه ملی برگزار شد.
در این مراسم، ایرانسل با رأی هیئت داوران، به دلیل درخشش در عرصههای مختلف ارتباطی به ویژه روابط عمومی دیجیتال و کاربرد هوش مصنوعی، موفق شد لوح سپاس و نشان ویژه «روابط عمومی پیشرو هوشمند و دیجیتال» از بیستمین سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی را دریافت کند.
همچنین به دلیل رعایت استانداردهای حرفهای(علمی-صنفی) و مدیریت راهبردی روابط عمومی، خلاقیت در کار و داشتن کیفیت و کمیت مناسب در فعالیتها، لوح سپاس و نشان «روابط عمومی برتر در حوزه دیجیتال و شبکههای اجتماعی»، در بیست و یکمین دوره جشنواره برترینهای روابط عمومی ایران، به روابط عمومی ایرانسل تعلق گرفت.
دکتر مسعود پزشکیان رئیسجمهوری، در پیامی که برای این رویداد ارسال کرده بود، ضمن تأکید بر اهمیت جایگاه روابط عمومی در سازمانها، بیان کرد: روابط عمومی قوی، علمی و کارآمد، برگ برنده مدیران است و از این طریق میتوان نبض افکار عمومی را به دست گرفت، تعامل شایستهای را برقرار کرد و از سوی دیگر اطلاعات لازم را به شکل عادلانه در اختیار مردم قرار داد.
وی همچنین در این پیام اظهار کرد: امیدوارم شرایطی فراهم شود تا بتوانیم از ثمرات آن برای بهبود و تقویت ارتباط دولت_ملت، خدمت هرچه بیشتر به افکار عمومی، دستیابی به وفاق رسانهای و توسعه همدلی اجتماعی و سیاسی بهرهمند شویم.
در بخشی دیگر از این مراسم، پیام خانم ناتاشا پاولوویچ بویا، رئیس انجمن بینالمللی روابط عمومی (IPRA) قرائت شد.
در این پیام، رئیس IPRA، با اشاره به موضوع این رویداد که «نقش روابط عمومی در توسعه و وفاق و اجماع سازمانی، ملی و جهانی» است، تأکید کرد: ما در روابط عمومی، به چابکی استراتژیک، افزایش مشارکت ذینفعان و تعهد به ارتباطات اخلاقی نیاز داریم.
پاولوویچ بویا، همچنین در بخش دیگری از این پیام، به اهمیت بینالمللی شدن روابط عمومی ایران اشاره و اظهار امیدواری کرد: امیدوارم بتوانم جامعه روابط عمومی ایران را در جایگاه والای خود در جامعه جهانی روابط عمومی ببینم؛ زیرا مطمئن هستم شما میتوانید کمک شایانی برای جامعه روابط عمومی باشید.
در این سمپوزیوم، دو کارگاه آموزشی با رویکرد مهارتآموزی و دو نشست علمی تخصصی با ارائه هشت مقاله توسط استادان ایرانی و خارجی برگزار شد.
همچنین بیانیه نهایی سمپوزیوم، شامل خطوط و راهنمای عملکرد روابط عمومیها در فرآیند کمک به ایجاد وفاق و اجماعسازی، منتشر شد.
روابطعمومی ایرانسل همواره کوشیده است تا همگام با هدف استراتژیک ایرانسل که حرکت از شرکت خدمات ارتباطپایه (Telco) به شرکت فناوریمحور (Techco) است و به عنوان «اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران» و «نخستین ارائهدهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج در ایران»، در چارچوب مسئولیت اجتماعی خود، ارتباط ایرانسل با افکار عمومی و پاسخگویی به رسانهها را با کاربرد فناوریهای نوین از جمله هوش مصنوعی، بیش از پیش تقویت کند و برنامههای ایرانسل در کمک به ایجاد زیستبوم اقتصاد دیجیتال را در بخش مسئولیتهای حوزه ارتباطات و رسانه، محقق کند.