البرز

۶۰ هزار اصله نهال در شهر فردیس کاشته می شود

شهردار فردیس از کاشت ۶۰ هزار اصله نهال در شهر فردیس خبر داد و گفت: از ابتدای اسفندماه ۳۰ هزار اصله نهال کاشته شده و تا پایان اسفندماه نیز ۳۰ هزار اصله نهال دیگر کاشته می‌شود.

به گزارش تفاهم آنلاین، مصطفی سعیدی سیرائی در حاشیه مراسم روز درختکاری در جمع خبرنگاران با اشاره به این موضوع که افزایش سرانه فضای سبز یکی از دغدغه‌های بزرگ ما در شهر فردیس است و تلاش میکنیم تا به حد استاندارد برسیم، اظهار داشت: با احداث پارک خیزران به وسعت یک هزار متر مربع، پارک حاشیه رودخانه فردیس در شهرک وحدت به وسعت ۴ هزار و ۲۰۰ متر مربع و پارک حاشیه بلوار بیات با مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع، در مجموع ۷ هزار و ۷۰۰ مترمربع به وسعت فضای سبز شهر فردیس اضافه می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به پروژه‌های در دست اجرای شهرداری فردیس اشاره کرد و گفت: پروژه هایی که از قبل کلنگ زنی شده ولی هیچ اقدامی صورت نگرفته را در اولویت کاری قرار داده ایم، برای سالن چند منظوره کوثر تایید نقشه و پیمانکار گرفته‌ایم و حدود ۱۵ میلیارد تومان بودجه برای تکمیل این پروژه در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار فردیس با اشاره به پروژه پارکینگ طبقاتی واقع در فلکه چهارم فردیس که پیمانکار قبلی اقداماتی انجام نداده بود، ادامه داد: با بکارگیری پیمانکار جدید و تجهیز کارگاه، این پروژه از هفته آینده شروع به کار می‌کند.

سعیدی سیرائی با اشاره به این موضوع که لایحه ای در ارتباط با بلوار شهدای اقتدار به شورا ارسال کرده ایم، افزود: ۳۰۰میلیون تجهیزات برای بلوار بیات خریداری کرده ایم، که برای سال آینده پیمانکار نیز گرفته می شود.

شهردار فردیس در پایان تصریح کرد: امید است با افتتاح این پروژه‌ها بتوانیم با قوت و سرعت بیشتری مسیر توسعه و پیشرفت را در فردیس ادامه دهیم.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=65714
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن