بانک-بیمه-بورس

رئیس کل بیمه مرکزی در نامه ای به وزیر بهداشت خواستار شد: گلایه صنعت بیمه از برخی بیمارستان های خصوصی بررسی شود

شکایات واصله از سوی بیمه گذاران مبنی بر مشکلات پذیرش آنان در بیمارستان های خصوصی از سوی وزارت بهداشت نیاز به بررسی و دخالت دارد.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر غلامرضا سلیمانی در نامه ای به وزیر بهداشت ضمن اعلام این مطلب، تصریح کرد: دارندگان بیمه تکمیلی درمان بر اساس مقررات می توانند از خدمات درمانی ویژه کرونا بهره مند شوند اما متاسفانه برخی از بیمارستان های خصوصی به تعهدات خود نسبت به این عزیزان، اعتنایی ندارند.
رئیس کل بیمه مرکزی از قرارداد بیمه تکمیلی درمان به عنوان سند پذیرش بیماران یاد کرد و افزود: بر اساس گزارش های رسیده تعداد قابل توجهی از بیمارستان های خصوصی در پایتخت به بهانه های واهی از پذیرش بیماران کرونایی خودداری می کنند.
رئیس شورای عالی بیمه با تاکید بر اوج گیری مجدد ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی مردم از دکتر سعید نمکی درخواست کرد تا مراجع درمانی یادشده را روی ریل قانونی ارائه خدمات به دارندگان بیمه نامه تکمیلی درمان، برگرداند.
شایان ذکر است که تعامل دو مجموعه وزارت بهداشت و صنعت بیمه از آغاز شیوع ویروس کرونا سازنده و تنگاتنگ بوده و دستور وزارت بهداشت برای پذیرش بیماران کرونایی در چارچوب قراردادهای منعقده صنعت بیمه با بیمارستان های‌خصوصی می تواند از پرداخت مبالغ غیرقانونی بیمه شدگان پیشگیری کند.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=74737
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن