بانک-بیمه-بورس

درخواست رئیس كل بیمه مركزی از وزارت بهداشت برای واكسیناسیون كاركنان صنعت بیمه

دکتر غلامرضا سلیمانی، رئیس کل بیمه مرکزی طی نامه ای از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواستار تخصیص سهمیه واکسن به کارکنان این صنعت بویژه پرسنل شاغل در بخش اجرایی صنعت بیمه شد.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر سلیمانی در این نامه با تاکید بر نقش پررنگ شرکت های بیمه در دوران شیوع ویروس کرونا درخواست کرد، نسبت به تخصیص سهمیه واکسن به کارکنان این صنعت بویژه پرسنل شاغل در بخش اجرایی صنعت‌بیمه که ناگزیرند در صدور بیمه نامه و پرداخت خسارت و مراجعه خسارت دیدگان به کلیه مجتمع ها و شعبات بیمه ای با آنها در تماس نزدیک باشند، اقدامات لازم به عمل آید.
متن نامه به شرح ذیل است:
جناب آقای دکتر سعید نمکی
وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
صنعت بیمه یکی از نهادهای پشتیبانِ بخش درمان و حمایتگر امنیت اقتصادی و اجتماعی کشور محسوب می شود و در دوران فراگیری کرونا علاوه بر تامین، تجهیز و پرداخت به موقع منابع حاصل از عوارض قانونی بیمه شخص ثالث، کمکهای تجهیزاتی، ریالی و لجستیک بسیاری به بخش مدیریت درمان کشور نموده و سعی کرده است مسئولیت اجتماعی خود را بدرستی ایفا نماید. علاوه بر این صنعت‌بیمه در سایر فعالیتهای اجتماعی و اقتصادی نیز حوادث و ریسکهایی که تداوم مستمر فعالیتهای مذکور را به خطر می اندازد از جمله همه گیری کرونا را پوشش داده و در همه زمینه های ممکن، بطور موثر حضور داشته باشد. به نحوی که قشر عظیمی از همکاران صنعت بیمه بطور مستقیم در بخش صدور و پرداخت خسارتها در خط اول مواجهه با عموم مردم و النهایه تماس مستقیم با آحاد جامعه از جمله بیماران کرونایی نیز هستند. اکنون که واکسن کرونا تولید و یا وارد می شود و بخش های مهمی از جامعه در اولویت تزریق واکسن قرار گرفته اند، کارکنان خدوم صنعت بیمه نیز انتظار دارند که بخش درمان، متقابلا از سلامت آنها به موقع پشتیبانی نماید. لذا با توجه به گستره ی فعالیت صنعت‌بیمه در کشور و نقش موثری که در تداوم فعالیتهای اقتصادی و اجتماعی ایفا می نماید، خواهشمند است دستور فرمایند نسبت به تخصیص سهمیه واکسن به این صنعت بویژه پرسنل شاغل در بخش اجرایی صنعت بیمه که ناگزیرند در صدور بیمه نامه و پرداخت خسارت و مراجعه خسارت دیدگان به کلیه مجتمع ها و شعبات بیمه ای با آنها در تماس نزدیک هستند و با توجه به اینکه خادمان این صنعت در کلیه حوادث بطور عملیاتی و میدانی حضور می یابند، اقدام لازم را به عمل آورند.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=74393
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن