صنعت-معدن-تجارت

گشایش بزرگترین نمایشگاه صنعت ساختمان غرب آسیا در تهران

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان که در نوع خود بزرگترین نمایشگاه این صنعت در غرب آسیا محسوب میشود، با حضور معاون اول رئیس جمهور و دیگر مقامات، در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران آغاز بکار کرد.
به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین به نقل از روابط عمومی اتاق تعاون ایران؛ در این نمایشگاه حدود هزار شرکت داخلی و خارجی از ایران و دیگر کشور های جهان حضور و مشارکت دارند.
این نمایشگاه در فضایی بالغ بر ۱۰۰هزار متر مربع برگزار شده و تا ۲۴ مرداد ماه ادامه خواهد داشت.
در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان علاوه بر شرکت های داخلی، نمایندگان کشورهای چین، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، اتریش، فرانسه، امارات، برزیل و ترکیه حضور و مشارکت دارند و در کنار شرکت های داخلی جدیدترین دستاوردهای خود در حوزه صنعت ساختمان را ارائه و در معرض دید مخاطبان قرار دادند.
حضور بیش از ۱۴۰ شرکت دانش بنیان و استارتاپ، پارک های علمی و فناوری، دانشگاه ها و مراکز آموزشی، از بخش های مهم نمایشگاه امسال است که میتواند در جهت رفع نیازهای اولیه و تجاری سازی اختراعات در حوزه صنعت ساختمان نقش مهمی ایفا کنند.
در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان حضور شرکت هایی که در حوزه تولید تجهیزات مرتبط با سبک سازی و مقاوم سازی ساختمان فعالیت دارند، بسیار پر رنگ است و آخرین فناوری¬ها و تولیدات خود را ارائه کرده اند.
در این نمایشگاه انواع مصالح پایه ساختمانی و سیستم های سازه ای، نازک کاری، معماری و دکوراسیون داخلی و فضای باز، لوازم و تاسیسات مکانیکی ساختمان، لوازم و تاسیسات برقی، الکترونیکی و امنیتی ساختمان، آسانسور، پله برقی، بالابر، نقاله و سیستم های متحرک، ابزار، لوازم و ماشین آلات کارگاهی و خط تولید مصالح ارائه شده و همچنین انجمن¬ها و تشکل¬های ساختمانی، خدمات مهندسی و حرفه ای، بازار سرمایه، تشکل های حرفه ای، آموزشی و انتشاراتی حوزه صنعت ساختمان حضور و مشارکت دارند.
بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تا ۲۴ مرداد ماه هر روز از ساعت ۸ تا ۱۵ (۳ بعد از ظهر) در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=86465
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن