گزارش

برگزاری بوت‌کمپ استارتاپی IOT/5G با حمایت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول

دوره بوت‌کمپ استارتاپی IOT/5G با هدف شناسایی استعدادها، توانمندسازی، ایجاد تیم‌های مسئله‌محور و در راستای تقویت روحیه کارآفرینی و پرورش نوآوری برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، دوره بوت کمپ استارتاپیIOT/5G  هاب شیراز با حمایت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول و حضور اساتیدی از داخل و خارج کشور از اول آذر ماه سالجاری به صورت آنلاین برگزار می شود.

این دوره با چشم انداز ارتقای اکوسیستم استارتاپی کشور در زمینه «فناوری نسل پنجم» و «اینترنت اشیاء» در یک دوره 20 هفته ای به صورت آنلاین برگزار می شود.

براساس برنامه زمانبندی شده، بیش از ۱۲۰ ساعت کارگاه آموزشی (شامل 14 دوره توسعه مهارت تکنیکال و نرم مسئله محور و آموزش محور)، منتورینگ و کوچینگ، پنل های تخصصی، تیم سازی، برنامه های لایو، انجام پروژه و کافه کتاب استارتاپی از برنامه های این بوت کمپ است که  بخشی از آنها متناسب با شرایط کرونا و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

محورهای این بوت کمپ شامل 1. آموزش های کارگاه محور و شناخت مباحث کسب و کار در حوزه های مذکور، 2. تیم سازی مبتنی بر استعداد و توانمندی افراد در کارگاه های آموزشی، 3. بهره گیری از منتورینگ و کوچینگ در راستای رسیدن به اهداف تیم های تشکیل شده، 4. دانش ورزی با برگزاری کافه کتاب استارتاپی، 5. محصول سازی در حوزه های سلامت دیجیتال، تجارت الکترونیکی، بازی و رسانه های دیجیتال، آموزش الکترونیکی و شهر هوشمند و 6. برگزاری پنل تخصصی مسئله محور با حضور تأثیرگذاران کسب و کارهای دیجیتال می شود.

علاقه مندان به شرکت در این دوره نیز پس سپری کردن مراحل ثبت نام، 9 هفته شرکت در کارگاه های آموزش محور توانمندساز، تیم سازی و انجام پروژه مسئله محور، بسته به میزان ظرفیت و توانمندی هایشان فرصت کار و فعالیت در استارتاپ ها و همچنین هاب شیراز را پیدا خواهند کرد.

در این مدل یک سری از مسائل را شرکت‌کنندگان با خود می آورند؛ به عنوان مثال شخص توانمند یا سازمانی که کار استارتاپی انجام داده و ایده دارد اما تیم یا سرمایه ندارد، با شرکت در این دوره به توانمندسازی تیمش می پردازد؛ در نهایت هم اگر آن ایده به محصول رسید،‌ محصولش وارد فاز پیش شتابدهی شرکت هاب شیراز به نام «لبخند سه» شده و با ارزیابی محصول اولیه و در صورت تایید آن، سرمایه گذاری روی آن استارتاپ صورت خواهد گرفت.

گفتنی است، «مرکز تحقیق و توسعه همراه اول» با هدف شناسایی استعدادها، توانمندسازی و ایجاد تیم های مسئله محور در راستای تقویت روحیه کارآفرینی و پرورش نوآوری و  جهت دستیابی به محصول در سطح MVP از این بوت کمپ حمایت می کند.

علاقه مندان برای شرکت در این دوره و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس https://hubshiraz.ir/bootcamp/ مراجعه کنند.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=78399
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن