صنعت-معدن-تجارت

گام مهم شرکت ایساکو در راستای تسریع ارائه خدمات به مشتریان ایران‌خودرو

به گزارش تفاهم ؛عبدالرضا امیدی ضمن اعلام این خبر در این خصوص گفت: نقشه‌های الکتریکی الفبای عیب‌یابی و ابزار مهم تعمیرکاران و کارشناسان فنی در خصوص برق انواع خودرو است و در این پروژه همکاران ما موفق شدند با ایجاد ارتباط سیستمی بین نقشه‌های الکتریکی و شماره شاسی هر خودرو، دسترسی تعمیرکاران به نقشه برقی خودروها را فراهم کنند.

معاون مهندسی و کیفیت ایساکو افزود: پیش از این، تعدد نقشه‌های شماتیک الکتریکی که حاصل تنوع محصولات تولیدی گروه صنعتی ایران‌خودرو بود، گاها باعث بروز مشکلاتی برای تطبیق نقشه برق خودرو و عیب‌یابی و در نهایت طولانی‌تر شدن زمان تعمیرات و … می‌شد.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر کارشناسان فنی با وارد کردن شماره شاسی هر خودرو در سیستم جدید، به راحتی به نقشه الکتریکی آن دسترسی داشته و با سرعت، سهولت و اطمینان کامل به رفع عیوب برقی خودرو خواهند پرداخت.

امیدی در خصوص دستاوردهای این پروژه بزرگ به «کاهش زمان تعمیرات»، «کاهش تعویض اشتباه قطعات»، «افزایش دقت و سرعت عیب‌یابی» و «امکان افزایش ظرفیت پذیرش خودرو» در نمایندگی‌ها اشاره کرد.

معاون ایساکو تشریح کرد: سیستم نوین، علاوه بر افزایش دقت و صحت عیب‌یابی، مسیر تشخیص و رفع ایرادات الکتریکی هر خودرو را به طور متوسط ۱۲ دقیقه کاهش می‌دهد و این پروژه با توجه به سهم تعمیرات الکتریکی در پذیرش نمایندگی‌ها، سالانه حدود ۲۵۰هزار ساعت کاهش زمان تعمیرات و یا افزایش سهم پذیرش را در پی خواهد داشت.

وی در پایان گفت: اقدامات اصلاحی از این دست، با هدف تسریع و تسهیل خدمت‌رسانی در مجموعه خدمات پس از فروش برنامه‌ریزی و اجرایی می‌شود و امیدواریم بهبود فرآیندها و روال‌ها، شرکت ایساکو را به شکل روزافزون به این مهم نزدیک‌تر کند.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=14039
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن