اقتصادیصنعت-معدن-تجارت

کنفرانس اختصاصی گوگل هم لغو شد

به گزارش ایسنا ، سخنگوی شرکت گوگل با انتشار بیانیه اعلام کرده که این غول تکنولوژی تصمیم گرفته است کنفرانس سالانه توسعه دهندگان اختصاصی خود (Google I/O) را که قرار بود در تاریخ ۱۲ الی ۱۴ ماه مه سال جاری میلادی برگزار شود، تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا لغو کرده و آن را به صورت آنلاین و غیر حضوری برگزار کند.

گوگل همچنین به تمامی شرکت کنندگان اعم از شرکت های توسعه دهنده و بازدیدکنندگان این بیانیه را در قالب نامه‌ای ارسال کرده و ضمن پوزش از تمامی آنها عنوان کرده که مبالغ ثبت نام در رویداد مذکور به صورت کامل تا تاریخ ۱۳ مارس سال جاری میلادی به آنها بازگردانده خواهد شد.

گوگل همواره در جریان برگزاری کنفرانس سالانه توسعه دهندگان خود موسوم به Google I/O ، از جدیدترین نوآوری‌ها و دستاوردهای نرم افزاری، سرویس های جدید و بهبود در برخی سخت افزارهای اختصاصی گوگل همچون دستیار صوتی هوشمند گوگل اسیستنت و سیستم عامل اندروید سخن گفته و رونمایی می کند .

از دیگر مباحثی که بر اهمیت این کنفرانس سالانه می افزاید، رونمایی و معرفی قابلیت‌ها و امکانات جدیدی است که به نسخه بعدی سیستم عامل اندروید اضافه خواهد شد .

به نظر می‌رسد که تحت تاثیر شیوع ویروس خطرناک و کشنده کرونا، روند انصراف و کناره‌گیری شرکت‌های تکنولوژی از رویدادهای بزرگ جهانی همچنان ادامه دارد.

پیشتر نیز کنگره جهانی موبایل که هر ساله در شهر بارسلون اسپانیا برگزار می شود، به علت افزایش نگرانی‌های مربوط به شیوع این ویروس و هشدار سازمان بهداشت جهانی لغو شد.

همچنین رویداد سالانه فیسبوک برای توسعه دهندگانش که به F۸ معروف است، به همین دلیل در آمریکا لغو اعلام شد.

چند روز پیش نیز رویداد توسعه دهندگان بازی‌های رایانه‌ای GDC ۲۰۲۰ نیز لغو و به تابستان سال جاری میلادی موکول شد.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=16647
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن