فرهنگی

چرا برنامه های کارآفرینی نمایشگاهی است؟

مجری برنامه «کار و پله» گفت: اگر مخاطب نوجوان امروز اصول کسب و کار را آموزش ببیند در سال های جوانی هم می تواند به درستی امواج متلاطم اقتصادی را هدایت و مدیریت کند.

به گزارش تفاهم آنلاین، «سعید کرمی» مجری مسابقه «کار و پله» درباره اهمیت و تأثیرگذاری تلویزیون در آموزش به نوجوانان عنوان کرد: رسانه اصلی‌ترین بازوی آموزشی است باید روی کودکان و نوجوانان کار کنیم و از همین سنین هم باید روی آنها سرمایه‌گذاری کرد. فارس نوشت: این مجری برنامه‌های کارآفرینی با اشاره به تاثیر آموزش های اقتصادی از نوجوانی عنوان کرد: اگر می‌خواهیم افرادی داشته باشیم که با یک نوسان دلار بهم نریزند، از پس خودش و کار بربیاید و بتواند پشتیبان خانواده باشد باید از همین دوره نوجوانی آموزش‌ها را برای شروع کنیم.

وی با اشاره به افرادی که در وضعیت متلاطم اقتصادی نمی‌توانند تصمیمات درست بگیرند و درگیر فشارهای روحی و عصبی می‌شوند اظهار کرد: اگر مخاطب نوجوان امروز اصول کسب و کار را آموزش ببیند در سال‌های جوانی هم می‌تواند به درستی امواج متلاطم اقتصادی را هدایت و مدیریت کند.

مجری مسابقه «کار و پله» با اشاره به ویژگی‌های این برنامه عنوان کرد: کودک و نوجوان در این برنامه با کسب و کار، ایده‌های اقتصادی، خلاقیت و نوآوری اشنا می‌شود.

وی با اشاره به وجه تمایز این برنامه با دیگر برنامه‌های مرتبط با کارآفرینی اظهار کرد: معتقدم اغلب برنامه‌ها ساختار نمایشگاهی دارد و فقط برخی اصول و موارد کارآفرینی را به نمایش می‌گذارد درحالیکه «کار و پله» ساختار تولیدی دارد و با آموزش‌های اصولی نسبت به مفاهیم کسب و مار، کارآفرین‌ها را برای آینده مهیا می‌کند، ما با این برنامه برای کارآفرین شدن قدم برمی‌ داریم.

وی به یک وجه اشتراک این مسابقه با دیگر برنامه‌های تلویزیونی اشاره کرد و گفت: «کارو پله» وجه تمایز بالایی با این برنامه‌ها دارد که جدا از بحث انگیزشی که مشترک است وجه آموزشی است و همانطور که گفته شد نوجوان را با آموزش این مفاهیم اقتصادی آن هم در قالب سرگرمی درگیر می‌کند.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=65801
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن