مناطق آزاد-گردشگری

پنجمین مرکز خدمات تجاری و گردشگری منطقه آزاد انزلی احداث می‌شود

در محدوده فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی، پنجمین مرکز خدمات تجاری و گردشگری به نام "هپی‌مارت" با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی با میزان رشد ۸۵ درصد ماه‌های پایانی مراحل احداث خود را طی می‌کند.

به گزارش تفاهم آنلاین، این مجتمع در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع با زیربنای ۸۰۰۰ متر مربع در ۵ طبقه با استفاده از معماری و تکنولوژی روز دنیا از دو سال پیش تاکنون در حال ساخت می باشد.

مجتمع مزبور از سوی شرکت سرزمین شاد، که هم اکنون در حوزه تولید پوشاک به یکی از معروف ترین و موفق ترین برندهای صادرکننده پوشاک کشور بدل شده، در مراحل پایانی ساخت قرار دارد؛ با عرضه مستقیم محصولات تولیدی برندهای مطرح ایرانی و خارجی در یک فضای رقابتی سالم، ارتقای کیفیت تولیدات وطنی را هدف‌گذاری کرده و در سال جهش تولید با افزایش فضای لازم جهت عرضه و مبادله محصولات تولیدی داخلی در فاز تجارت و گردشگری که به گواه آمار منتشره در سال ۹۸ شاهد حضور بالغ بر ۷ میلیون گردشگر بوده، الگوی جدیدی از تجارت در فضای همکاری با فعالین اقتصادی ایرانی و کشورهای حوزه دریای خزر، اتحادیه اقتصادی اوراسیا،حاشیه جنوبی خلیج فارس و غرب آسیا با محوریت منطقه آزاد انزلی را در دستور کار داده است.

مرکز تجاری-گردشگری هپی مارت دارای دو بخش عمده فضای فروشگاهی با زیربنای ۴۲۰۰ مترمربع و ۱۰۰۰ متر مربع سرای عرضه غذای ایرانی و بین المللی به عنوان بزرگترین بام رستوران استان گیلان است که فوت کورت مجموعه در سقف مجموعه با دید۳۶۰ درجه ای با چشم انداز دریا،مزارع برنج و جنگل های هریکانی، امکان جدیدی در جاذبه های گردشگری غذایی در منطقه آزاد انزلی و گیلان زمین محسوب می شود.

بنابراین گزارش هپی مارت مجهز به سیستم هوشمند مدیریت ساختمان است و از مدرن ترین تجهیزات معماری دیجیتال برای نور پراکنی و پخش تصاویر به منظور پخش مراسم فرهنگی، ورزشی و تبلیغاتی از نمای مکعبی ساختمان،برخوردار می باشد.

علاقه‌مندان به رزور، در این مرکز خرید می‌توانند به سایت هپی مارت به آدرس www.happy-mart.ir مراجعه نمایند یا با حضور در دفتر فروش هپی مارت واقع در طبقه اول این مرکز تجاری فرم مخصوص ثبت نام و میزان فضای درخواستی را پر کنند.

گفتنی است؛ مجوزها و نظارت بر مراحل احداث این پروژه بزرگ با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی از سوی معاونت‌های اقتصادی، سرمایه‌گذاری و فنی، مهندسی با همکاری مدیریت حقوقی سازمان در حال انجام است.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=48691
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن