بانک-بیمه-بورس

پرداخت تسهیلات به 38 هزار بنگاه کوچک و متوسط توسط بانک صادرات ایران

بیش از ٣٨ هزار بنگاه‌ کوچک و متوسط در ١١ ماه اول سال ٩٩ از بانک صادرات ایران بیش از ٢١٨ هزار میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند.

به گزارش تفاهم آنلاین، این بانک در ١١ ماه اول امسال برای حمایت از استمرار تولید، حفظ اشتغال و کمک به سرمایه در گردش، به ٣٨ هزار و ٣١٦ بنگاه کوچک و متوسط بالغ بر ٢١٨ هزار و ٥٥٩ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد.
اعطای این تسهیلات که به دو صورت پرداخت از طریق سامانه هماهنگ با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی (بهین‌یاب) و پرداخت مستقیم توسط بانک صادرات ایران به این بنگاه‌ها صورت گرفته، از سال‌های گذشته تاکنون همچنان ادامه یافته به نحوی که مجموع پرداختی‌های بانک به این بنگاه‌ها طی دو سال ٩٧ و ٩٨ به بیش از ٢٤٣ هزار میلیارد ریال رسیده و در این راستا تعداد بنگاه‌های کوچک و متوسط دریافت کننده تسهیلات حمایتی از بانک صادرات ایران در این دو سال به ٥٧ هزار و ٦٣١ واحد رسیده است.
علاوه بر این، امضای تفاهم‌نامه برای تضمین پیش‌فروش محصولات و تولیدات کارخانجات داخلی در قالب طرح همیاران سپهر، اعطای سرمایه در گردش و همچنین تسهیل جریان مبادلات تجاری شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی کشور و استفاده از ظرفیت قابل توجه طرح اعتباری ویژه تولید «طراوت» و ترویج اعتبارات اسنادی ریالی و فروش اعتباری از جمله اهداف بانک صادرات ایران در حمایت از تولید و اشتغال بوده که با اهتمام ویژه پیگیری می‌شود.​

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=65745
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن