اجتماعی

پاسخ سخنگوی سازمان غذاودارو درباره خبر تحویل واکسن آنفلوانزا به مجلس

سخنگوی سازمان غذا و دارو درباره اخبار منتشرشده در فضای مجازی مبنی بر تحویل واکسن آنفلوانزا به مجلس شورای اسلامی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش تسنیم؛ برخی شنیده‌‌ها حاکی از تحویل تعدادی واکسن آنفلوانزا به مجلس شورای اسلامی است.

کیانوش جهانپور، سخنگوی سازمان غذاودارو درباره این مسئله اظهار داشت: واکسن آنفلوانزا بر اساس ثبت سفارش‌‌هایی که در هفته‌‌های اخیر انجام شده است وارد کشور شده و در گام اول، با اولویت گروه‌‌های در معرض خطر در شبکه بهداشتی کشور توزیع خواهد شد و هر محموله‌‌ای که مازاد بر آن وارد کشور شود، در شبکه توزیع داروخانه‌‌ای برای عرضه به افراد جامعه در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

وی افزود: الان توزیع در نظام بهداشتی کشور شروع شده است و به زودی انجام خواهد شد و بعد از آن ما وارد مرحله توزیع داروخانه‌‌ای واکسن آنفلوانزا خواهیم شد. از آن‌‌جا که واکسن در مراکز بهداشتی توزیع می‌‌شود ممکن است این واکسن در مراکز بهداشت مجلس نیز توزیع شده باشد.

جهانپور در پاسخ به این سؤال که آیا شما تحویل 1500 دوز واکسن آنفلوانزا به مجلس شورای اسلامی را تأیید می‌‌کنید، تصریح کرد: اگر این امر صورت گرفته باشد نیز به هر حال نمایندگان مجلس گروه‌‌های در معرض خطر هستند ولی به طور کلی توزیع واکسن آنفلوانزا برای مراکز بهداشتی صورت گرفته است.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=47047
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن