یادداشت

وقتی بانی وضع موجود ، منشا خیر می شود

حسن محمد یاری نماینده مردم شریف طالش طی سخنانی در مراسم تودیع مدیر کل و معارفه سرپرست اداره کل ورزش و جوانان گیلان، اظهار کرد :
چرخش نخبگان اجتناب ناپذیر است و باید از ظرفیت همه کسانی که در این حوزه و عرصه تبحر و تخصص دارند استفاده بشود.
به صورت ویژه از زحمات ” مریم بخشی ” به عنوان ” مدیر کل سابق ورزش و جوانان ” استان ” تشکر می کنم که منشا خدمات خیر بود.
از ظرفیت همه کسانی که در این حوزه و عرصه تبحر دارند،استفاده بشود که یکی از آنها ” مریم بخشی ” است.
انتظار تحول و گام بلند از سرپرست اداره کل ورزش و جوانان گیلان دارم.

در باره اظهارات نماینده طالش لازم می دانم به چند نکته اشاره کنم :
۱- انتصاب اقای ارمان را به عنوان سرپرست جدید ورزش و جوان تبریک می گویم و امیدوارم در دوره مدیریتی ایشان و با تغییراتی که در نظامات مدیریتی، اداری و اجرایی ایجاد می کنند ورزش استان متحول شود و به جایگاه اصلی اش برگردد.
۲- نماینده مجلس ، امانتدار رای و حافظ منافع مردم و حقوق حاکمیت است اما وقتی نماینده ای به وظیفه نظارتی اش عمل نمی کند و در انتصابات دخالت می کند و برای بقای مدیران رانتی و آلوده تلاش می نماید ایا نباید او را یکی از بانیان وضعیت موجود استان دانست؟.
۳- آقای یاری به عنوان نماینده مردم برای جامعه ورزشی گیلان توضیح دهد مدیرکل رانتی و پرحاشیه و ضعیف سابق ورزش گیلان ، منشا چه خدمات خیری بوده که ایشان از ان نام برده و به طور ویژه تشکر هم کرده است ؟
۴- اقای یاری با حمایت از مدیرکل رانتی و ضعیف سابق ورزش و تقاضا برای استفاده از وی ، عملا بر عملکرد وی در بکارگیری غیرقانونی بیش از ۷۵ نفر در اداره کل ورزش ، تخریب استخر گلسار، سیاسی کردن هیات های ورزشی، برگزاری مسابقات بین المللی وزنه برداری که عامل شیوع کرونا در گیلان شد، تضعیف اعتبار ورزش گیلان، به حاشیه راندن کارشناسان متخصص ورزش ، بی کفایتی مدیریتی ، نابودی داماش و تخریب شخصیت باشگاه سپیدرود و … مهر تایید زده است.
۵- رفتار اقای یاری در حمایت از برخی مدیران از جمله مدیرعامل بانک رفاه استان که صدای همه را در آورده ، حدیث مفصلی است که در یادداشت دیگری به آن اشاره خواهم کرد. این گونه رفتار آقایان آن قدر فراوان است که بایستی توسط شورای محترم نگهبان در بررسی صلاحیت ها ، مورد توجه قرار گیرد .

*نقی هدایتی

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=81841

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن