گیلان

ورزشگاه عضدی به مدرن ترین چمن طبیعی تجهیز خواهد شد

جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه باتاکید بر چالش های موجود در حوزه زیرساختی ورزش گیلان بیان داشت: با تلاش همه مسئولان استانی و کشوری برای حل این چالش ها تلاش هایی شده اما کافی نیست.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین؛ مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به اشکالات موجود در هیئت های ورزشی تصریح کرد: در اولین جلسه برگزار شده با روسای هیئت های ورزشی اولین مطلبی که گفته شد این بود، “هیئت ها موتور محرکه ورزش استان هستند”
جهانبخش آرمان یادآور شد: اگر هیئتی در طول سال تقویم روزانه نداشته باشند، و فقط در گیر امورات روزمره باشد، توفیقاتی در امور خود نخواهد داشت.
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از ضرورت ارزیابی هیئت ها سخن گفت و افزود: آموزش ها، برگزاری لیگ در رده های سنی مختلف، کلاس های توجیحی، بازیکن پروری، تحویل داور ، مربی و بازیکن موفق در همان رشته و ارتقاء سطح هیئت نسبت به گذشته ملاک ارزیابی هیئت هاست.
آرمان یادآور شد: با وجود ۸۶۰ هیئت ورزشی در استان باید گفت که عمده ترین مشکل هیئت ها نداشتن شناسه است، برخی از هیئت ها گرچه فعالند اما باید سرعت کار خود را در حوزه های مختلف بالا ببرند.
مدیر کل ورزش و جوانان گیلان گفت: در مبحث باشگاههای پرهوادار در رشته های مختلف، مشکلات اکثر باشگاه ها در حوزه زیرساخت هاست، و باید بپذیریم که امروز شرایط ملوان برای صعود به لیگ برتر آماده تر از بقیه باشگاهاست.
وی خاطرنشان ساخت: فدراسیون به ما فرصت داده بود در مدت زمان معین نسبت به نوسازی و تجهیز باشگاههای استان اقدام کنیم. بنابر اولویت باشگاه سردار جنگل انزلی با نصب پروژکتور تا حد زیادی تجهیز شد،‌برای باشگاه عضدی نیز به عنوان قدیمی ترین ورزشگاه علیرغم موضوعات مختلف از جمله داشتن نگاه درآمدی برآن برآنیم تا در آینده نزدیک ورزشگاه عضدی را به مدرن ترین چمن طبیعی تجهیز کنیم.
جهانبخش آرمان در ادامه افزود: بنده با پیشینه ۱۷ سال در داوری با اغلب ورزشگاه ها و زیرساخت های آنها آشنایی دارم ‌، نسبت به نواقص های موجود در زیرساخت ورزشگاههای استان کاملا واقفم اما گیلان با وجود امکانات محدود قهرمانان زیادی دارد ، لذا شایسته است تا تقدیر قهرمانان پس از کسب مدال قهرمانی در پروسه زمانی کمتر از یک هفته صورت پذیرد ،براین اساس از شهرداران و مسئولان استانی انتظار است تا نسبت به تقدیر از سرمایه ورزشی استان بی تفاوت نباشند.
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در خصوص ورزش بانوان تصریح کرد: امور ورزش بانوان در گیلان به معاونت بانوان در اداره کل ورزش و جوانان گیلان ارتقا پیدا خواهد کرد. ناگفته نماند که در استفاده از سالن های حجاب بانوان احجاف می شود و من در این مدت سه ماهه بارها گفتم که سالن حجاب فقط مختص بانوان است مگر سالنی که به هر دلیلی رها شده باشد.
در ادامه این نشست جهانبخش آرمان به سئوالات مطروحه توسط اصحاب رسانه پاسخ داد.و پس ازآن روزه خود را در کنار اصحاب رسانه افطار کرد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=83877
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن