گیلان

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان: هیات های ورزشی موتور محرک توسعه ورزش هستند

جهانبخش آرمان در نشست با هیاتهای ورزشی شهرستان املش راز موفقیت در هر کاری را هم افزایی ،تعامل و یکدلی عنوان کرد و افزود:پرداختن به تنگناهای ورزشی مناطق کم برخوردار از اولویت های کاری ساختار ورزش استان است .
به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین؛ وی با بیان اینکه شهرستان املش سرشار از استعداداها و ظرفیت های پرشمار در حوزه‌ورزش است ،خاطر نشان کرد :من همواره به همه ی عناصری که با کمترین امکانات در آموزش و هدایت ورزشکارن تلاش دارند ارج نهاده ودر همین راستا از هیچ کوششی برای کاستن مشکلات ورزش این شهرستان دریغ نخواهم کرد .
مدیر کل‌ورزش و جوانان استان گیلان لازمه ی موفقیت در ورزش را بهره مندی از همه ی توانمندی های دستگاههای اجرایی ارزیابی کرد و گفت :خوشبختانه استاندار گیلان همواره به توسعه ورزش و نیزاستفاده از ظرفیت های موجود در دستگاههای اجرایی تاکید داشته و این خود میتواند در پیشبرد اهداف ما بسیار موثر واقع شود .
مدیر کل ورزش وجوانان در سفر یک روزه خود به شهرستان املش ضمن حضور در گلزار شهدای گمنام این شهرستان و دیدار با فرماندار این شهرستان از سالن ورزشی 22 بهمن ،زمین فوتبال چمن مصنوعی خرشتم ، زمین ورزشی روستای هردوآب ، سالن ورزشی شهدای رانکوه نیز بازدید کرد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=83523
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن