یادداشت

شناسایی بانیان وضع موجود ؟؟؟؟

دکتر عباسی استاندار گیلان در نمازجمعه رودسر در خصوص تغییرات مدیران و استفاده از عاملان و بانیان وضع موجود اظهار داشت همه موارد شناسایی شده و کسانی که بانیان وضع موجود بودند و عملکردشان ضعیف بوده، هیچ یک روی کار نیستند و اگر کسانی هم هستند تا حدودی کارشان رضایت بخش بوده است.
پ. ن:
1- استاندار گیلان که سه دور نماینده مجلس بوده و دیگر نمایندگان گیلان اصولا بانیان وضع موجود نیستند؟؟؟؟؟
2- مدیران بانک های استان که قرص و محکم سر جای خود ایستاده اند و حتی به مصوبات ستاد تسهیل اعتنا نمی کنند ، از بانیان وضع موجود نیستند؟؟؟
3- برخی از مدیران قبلی که هم ناکارآمدی و هم فساد آشکاری دارند و هنوز در مصدر امور هستند ، از بانیان وضع موجود نیستند؟؟؟
4- معاونان مدیران و فرمانداران قبلی که به نوعی شریک آنان در تولید مشکلات بوده اند و امروز ارتقا یافته و مدیر شده اند، از بانیان وضع‌موجود نیستند؟؟؟
5-برخی از مدیران ستادی استانداری و منطقه آزاد انزلی که هنوز جا به جا نشده اند یا شناسایی نشده اند و یا از کارشان رضایت وجود دارد از بانیان وضع‌موجود نیستند؟؟؟
6- بانیان وضع موجود فقط در قوه مجریه هستند؟؟ آیا مشمول حراست ها و بازرسی دستگاه ها و دستگاه های نظارتی استان نمی شود؟؟؟؟؟
7- پیش نهاد می شود آقای استاندار تعریف خود را از بانیان وضع‌موجود ، محدوده زمانی اطلاق این عنوان، سطح بندی بانیان، مختصات رفتاری، چگونگی شناسایی و نحوه برخورد با آنان را و … تبیین نمایند.
8-سخنان استاندار در نمازجمعه رودسر در پاسخ به انتقاد سردار علیزاده رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان گیلان از عملکرد نماینده عالی دولت، ارزیابی شده است.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=83526
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن