گزارش

واکنش سخنگوی دولت به تغییرات در دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد ؛ از خدمات سعید محمد در دولت استفاده خواهد شد

سخنگو و دبیر هیات دولت گفت: به‌دلیل تغییرات ساختاری‌ که در قانون مقرر شده است و حکم قانون بودجه امسال، رئیس دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری-‌صنعتی و ویژه اقتصادی از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی منصوب ‌می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین؛ علی بهادری‌جهرمی اظهار کرد: با توجه به تغییراتی که در قانون احکام دائمی آمده بود و در بودجه امسال از سوی مجلس شورای اسلامی بر آن تاکید و به نوعی تکمیل شد، ساختار دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی تغییر کرد.

وی ادامه داد: با این تغییرات، مجموعه دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری-‌صنعتی از مجموعه نهاد ریاست جمهوری منفک و به وزارت امور اقتصادی و دارایی منتقل شد.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت توضیح داد: بر اساس تغییراتی که در بخش هزینه‌ای لایحه بودجه‌۱۴۰۱ در مجلس اعمال شد، طبق بند‌(ز) تبصره‌۱۸، مصوب شد که کلیه امور اجرایی، مدیریتی، ساختار و تشکیلات مربوط به دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری-‌صنعتی و ویژه اقتصادی کشور از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی انجام شود.

دبیر هیات دولت تصریح کرد: بر این اساس ضروری بود وزیر محترم اقتصاد و دارایی، رئیس شورای‌عالی مناطق‌آزاد را منصوب ‌کند.

بهادری گفت: تغییرات مدیریتی در دبیرخانه این شورا باتوجه به تغییر ساختاری صورت گرفت و آقای نصرالله ابراهیمی از سوی وزیر محترم اقتصاد به‌عنوان سرپرست دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی منصوب شدند.

دبیر هیات دولت ضمن تقدیر از خدمات و تلاش‌های سعید محمد در دوره مسئولیتی خود گفت: همچون قبل از خدمات آقای سعید محمد در دولت استفاده خواهد شد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=88156
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن