اجتماعی

واکسن کرونا، احتمالا تا پایان ماه نوامبر توزیع می شود

مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی در آمریکا گفت: این احتمال وجود دارد که دوزهایی از واکسن کروناویروس تا پایان ماه نوامبر (ماه جاری میلادی) در دسترس قرار گیرد.

به گزارش تفاهم آنلاین به نقل از  ایسنا، دکتر آنتونی فائوچی روز گذشته  در اظهاراتی عنوان کرد: در صورتی که واکسن کرونا ویروس مجوز استفاده در شرایط اضطراری را دریافت کند این احتمال وجود دارد که مردم تا پایان سال جاری دوزهایی از این واکسن را دریافت کنند.

گفتنی است؛ شرکت داروسازی فایزر (Pfizer) اعلام کرده است که بر اساس اطلاعات اولیه، واکسن کرونا ویروس تولیدی این شرکت بیش از ۹۰ درصد با تاثیرگذاری مثبت همراه بوده است.

مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی در آمریکا تاکید کرده که اطمینان دارد شرکت فایزر طی روزهای آتی درخواست مجوز استفاده اضطراری برای واکسن تولیدی خود را ارائه می دهد. این بدان معنا می باشد که اگر این روند به آرامی پیش بود این احتمال وجود دارد که دوزهایی از واکسن را بتوانیم در اختیار داشته باشیم و مردم بتوانند آن را تا پایان ماه نوامبر یا ماه دسامبر دریافت کنند.

طبق گزارش شبکه خبری سی ان ان، وی عنوان کرده است که لازم است تمامی بررسی های ایمنی و نظارتی در مورد این واکسن صورت بگیرد اما این احتمال نیز وجود دارد که پیش از پایان سال جاری میلادی افراد بتوانند واکسن کروناویروس را دریافت کنند.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=54109
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن