دسته‌بندی نشده

همزمان با گرامیداشت روز نوجوان در برنامه مادران چشم به راه ؛از مادر شهید نوجوان«حمید رضا شفیعی» تجلیل می شود

 

فرهنگسرای بهمن، در ویژه برنامه «مادران چشم به راه»، همزمان با سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز نوجوان از مادر شهید جاوید الاثر «حمید رضا شفیعی» در مدرسه مطهره شاهد و مزار شهدای گمنام تجلیل می کند.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین ؛ در این برنامه که از ساعت 12 تا 14 شنبه سیزدهم اسفند ماه همزمان با سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز نوجوان در مزار مطهر شهدای گمنام بوستان بهمن برگزار می شود، مدیران فرهنگی هنری منطقه 16 و فرهنگسرای بهمن در کنار شماری از دانش آموزان مدرسه مطهره شاهد و خانواده معظم شهدا از مادر مکرمه ی نوجوان شهید جاوید الاثر «حمیدرضا شفیعی» تجلیل می کنند.

ویژه برنامه فراگیر«مادران چشم به راه» با عنوان «ما همه اکبر لیلا زادیم» به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه 16 و مشارکت نهادهای مردمی این منطقه؛ به منظور تکریم و بزرگداشت مقام مادران شهدای گمنام، با هدف ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت و همچنین تعمیق شناخت نوجوانان و جوانان از الگوهای دینی و انقلابی همزمان ازسوی سایر مراکز تحت پوشش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می شود.

شهید والامقام «حمید رضا شفیعی» 21 خرداد ماه ۱۳۴۸، در تهران چشم به جهان گشود. تا مقطع تحصیلی چهارم متوسطه درس خواند و سپس با عنوان رزمنده ی آر پی جی زن بسیجی در جبهه های نبرد حضور داشت تا اینکه در هجدهم فروردین ماه ۱۳۶۶، در سن 18 سالگی در عملیات کربلای 8 در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نایل شد و از پیکر مطهر این شهید نوجوان جاویدالاثر تاکنون اثری بدست نیامده است.

گفتنی است، همایش «مادران چشم به راه» و آیین تجلیل از مادران 38 شهید گمنام منطقه16 که در نوزدهم خرداد ماه 1393 برگزار شد مصادف بود با سالروز تولد شهید جاوید الاثر «حمیدرضا شفیعی»که در منطقه16تهران به همین مناسبت از سوی فرهنگسرای بهمن کیک تولدی که تصویر این شهید بزرگوار بر رویش نقش بسته بود تهیه و توسط مادر مکرمه این شهید والامقام بریده شد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این ویژه برنامه می توانند به نشانی: بزرگراه نواب جنوب، میدان بهمن، خیابان شهید وفایی، فرهنگسرای بهمن مراجعه کرده یا با شماره تلفن: 55310948-021 تماس بگیرند.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=92061
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن