فرهنگی

برپایی سه نمایشگاه انفرادی  نقاشی در گالری فرهنگسرای بهمن ؛«رویا و خیال» در واپسین روزهای سال

آثار نقاشی سه هنرمند جوان در قالب یک نمایشگاه با عنوان «رویا و خیال» تا پایان سال جاری در فرهنگسرای بهمن به نمایش گذاشته می شود.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین ؛ در این نمایشگاه تعداد80 تابلو اثر نقاشی با تکنیک های رنگ روغن (آکریلیک) سیاه قلم، اکولین و دیجیتال آرت، جلوه های زیبای هنر نقاشی روی بوم را به گونه ای جذاب و خلاقانه به تصویرکشیده است.

آثار هنرمندان جوان زهرا شکری متولد مهر ماه 1374 دارای مدرک تحصیلی لیسانس معماری، سارا آخرتی متولد بهمن ماه 1373 با مدرک تحصیلی لیسانس میکروبیولوژی و الهام چلنگر متولد تیر ماه 1360 با مدرک تحصیلی لیسانس ادبیات فارسی، در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

گفتنی است، نمایشگاه نقاشی «رویا و خیال» همزمان با مراسم افتتاحیه از ساعت 14 روز سه شنبه نهم اسفند ماه درگالری فرهنگسرای بهمن آغاز و تا 25 اسفند ماه ادامه خواهد داشت و قرار است در روزهای سه شنبه 16 و چهارشنبه 24 اسفند ماه با حضور هنرمندان صاحب اثر دوکارگاه هنری درکنار هنرجویان و مشتاقان هنر نقاشی، در محل برپایی این نمایشگاه برگزار کند.

علاقه مندان برای بازدید از آثار ارائه شده در این نـمایشگاه می توانند همه روزه به نشانی: بزرگراه نواب_جنوب، میدان بهمن، خیابان شهید وفایی، گالری فرهنگسرای بهمن مراجعه کنند؛ یا برای کسب اطلاع بیشتر با شماره تلفن: 02155058832تماس بگیرند.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=92002
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن