بانک-بیمه-بورس

همراهي سازنده خبرنگاران موجب تقويت صنعت بيمه خواهد شد

مديرعامل بيمه توسعه در آستانه روز خبرنگار ضمن ارسال پيام تبريك، همراهي و تعامل سازنده خبرنگاران را موجب تقويت صنعت بيمه دانست.

به گزارش تفاهم آنلاین به نقل از روابط عمومي شركت بيمه توسعه، دکتر سعيد افشاري، در پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن هفدهم مرداد، روز خبرنگار از تلاشگران عرصه خبر، رسانه و اطلاع رسانی کشور تجلیل کرد.
در متن این پیام آمده است:
ن ۚ وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ
به نام خدا که رحمتش بی‌اندازه است و مهربانی‌اش همیشگی
نون، سوگند به قلم و آنچه می نویسند
بدون شك توسعه فرهنگی و اقتصادي کشور مستلزم عزم راسخ و تلاش‌های بی وقفه خبرنگاران و اصحاب رسانه در عرصه اطلاع رسانی و روشنگری است؛ خبرنگاران بیدار و آزاد اندیش زبان گویا و چشم نکته بین جامعه ‌هستند.
روز خبرنگار یادآور زحمات بی دریغ و تلاش‌های خالصانه اصحاب رسانه و فرصتی است گران‌بها برای پاسداشت مقام رفیع مجاهدانی نظير بزرگواراني همچون شهيد گرانقدر سید مرتضی آويني که در راه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به اقشار مختلف جامعه از هیچ کوششی دریغ نمي‌كنند.
امیدوارم با ياري از ايزد منان و در سایه تلاش و همراهی شما اصحاب محترم رسانه، شاهد توسعه پایدار و روز افزون صنعت بيمه باشیم.
اینجانب ۱۷ مردادماه روز ” خبرنگار ” که با عيد سعيد غدير خم نیز مصادف است را به تمامی خبرنگاران و فعالان رسانه تبریک عرض نموده و از خداي بزرگ تداوم عزم و اهتمام مسئولانه تمام تلاشگران را در عرصه اطلاع رسانی به مردم شریف ایران اسلامي خواستارم.
دكتر سعيد افشاري؛ مديرعامل بيمه توسعه

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=38482
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن