اجتماعی

هماهنگی کامل پلیس با دستگاه قضایی برای برخورد قاطع و به‌هنگام با اوباش

رئیس پلیس پیشگیری با بیان اینکه کلانتری‌ها، پاسگاه‌ها و یگانهای امداد، پیشتاز مقابله و برخورد با اوباش هستند، گفت: با هماهنگی صورت گرفته با مسئولان قضایی حتماً شاهد برخورد قاطع‌تر و به‌هنگام‌تر دستگاه قضایی با اوباش خواهیم بود.

سردار مهدی معصوم‌بیگی در گفت‌وگو با  باشگاه خبرنگاران پویا درباره طرحهای پلیس پیشگیری برای برخورد با اوباش اظهار کرد: نیروی انتظامی با برهم‌زنندگان نظم و امنیت مردم به‌جد مقابله می‌کند و تا پای جان ایستاده است.

رئیس پلیس پیشگیری با بیان اینکه نیروی انتظامی ،مجاهد فی سبیل‌الله و سرباز ولایت است، گفت: نیروی انتظامی همیشه خدمت‌گذار این مردم عزیز، شهیدپرور و انقلابی است.

وی با اشاره به حضور نیروهای انتظامی در اقصی‌نقاط کشور از جمله نقاط صفر مرزی تا عمق شهرها برای برقراری امنیت تصریح کرد: در حوزه مقابله با اشرار و اراذل و اوباش، بنابر تدبیر فرمانده محترم نیروی انتظامی، طرح تشدید مقابله با اینگونه افراد در سطح کشور در حال انجام است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در برخورد با این افراد، آفندی، به‌هنگام و در لحظه برخورد می‌کند؛ کلانتری‌ها، پاسگاه‌ها و یگانهای امداد، پیشتاز این مقابله و برخورد هستند و مجموعه آماده در پلیس پیشگیری در خط مقدم مأموریت برای حفظ و برقراری نظم و امنیت خواهد بود و با مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع می‌کند.

معصوم‌بیگی با تأکید بر اینکه اوباش به سزای اعمال خود خواهند رسید، متذکر شد: در جلسه قرارگاه امام علی (ع) که چندی پیش با حضور دادستان محترم کشور و رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح برگزار شد، این عزیزان نیز حمایت کامل خود و پشتیبانی کامل دستگاه قضا را از مأموریت نیروی انتظامی اعلام کردند و با این هماهنگی صورت گرفته، حتماً شاهد برخورد قاطع‌تر و به‌هنگام‌تر دستگاه قضایی با اوباش خواهیم بود.

رئیس پلیس پیشگیری یادآور شد: طرحهای نیروی انتظامی مستمر است و مقطعی نخواهد بود.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=45145
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن