گزارش

هزینه‌های ساخت خانه کاهش یافت!

قطعا همه ما درگیر ساخت و ساز و تجهیز کردن خانه خود به شکل‌های مختلف بودیم و می‌دانیم چه هزینه‌های سرسام‌آوری دارد، از مرحله اول ساخت یعنی خرید زمین تا مرحله چیدمان و دکوراسیون خانه شامل هزینه است که واقعا ساخت‌و‌ساز را سخت کرده است. اما امروز در این مقاله می‌خواهیم راه‌حل‌های را که باعث کاهش هزینه ساخت‌وساز و کامل کردن خانه خود می‌شود را به صورت مختصر برای شما بیان کنیم. با ما در تفاهم آنلاین همراه باشید.

خرید زمین در مناطق کم‌جمعیت

در تمام شهرهای ایران مناطقی وجود دارند که به دلیل کم‌جمعیت بودن دارایی امکانات کمتری نسبت به سایر مناطق هستند، اما امکانات اولیه مثل آب، برق، گاز، اینترنت و خط تلفن را دارا هستند اما ممکنه از مرکز شهر فاصله بیشتری داشته باشد. همین موضوع باعث می‌شود دارایی قیمت بسیار مناسب‌تر نسبت به سایر مناطق شهر باشند و همین مسئله باعث کاهش هزینه شما در ساخت خانه می‌شود.

خرید ملک قدیمی‌ساز

یکسری ملک در نقاط مختلف شهر شما وجود دارد که دارایی سازه بسیار محکم هستند، اما درون ساختمان از تجهیزات قدیمی استفاده شده است یا مشکلاتی مانند خرابی لوله‌های فاضلاب، خرابی گج، خرابی کابینت و … دارند و به همین علت این خانه‌ها دارایی قیمت بسیار مناسب‌تری نسبت به خانه‌های نوساز هستند، شما می‌توانید این ملک‌ها را تهیه کنید و با صرف هزینه بسیار مناسب اقدام به بازسازی، تعمیر تجهیزات خراب یا تغییر دکوراسیون صاحب خانه‌ای با قیمت بسیار مناسب شوید.

خرید تجهیزات خانه از برندهای نوپا

بسیاری از تولیدکنندگان تجهیزات منزل، به دلیل نوپا بودن خود، دارایی قیمت بسیار مناسب‌تر نسبت به برندهای تولیدکننده که چندین سال قدمت دارند هستند اما در عین حال کیفیت محصولات آن‌ها در خیلی موارد قابل‌قبول و حتی برابر با نمونه محصول تولیدکننده برند هستند. شما با خرید تجهیزات خود از این تولیدکنندگان هم باعث کاهش هزینه ساخت خانه خود می‌شوید، هم می‌توانید در ادامه دار بودن فعالیت این برند و ایجاد اشتغال برای جوانان کشور توسط این برندها کمک کنید.

از محصولات ارزان قیمت اما در این حال با کیفیت مناسب استفاده نمایید

در زمان خرید محصولات مورد نیاز خود، محصولاتی هستند که عمده بودجه شما در به خود اختصاص می‌دهند، این محصولات شامل تجهیزات آشپزخانه و سرویس بهداشتی مانند شیرآلات، سینک ظرفشویی، سیفون‌آلات، فلاش‌تانک، علم دوش و … هستند. شما با یک تحقیق ساده متوجه می‌شوید این محصولات دارایی دو مدل گران‌قیمت و فانتزی و ارزان‌قیمت و معمولی هستند که گاهی اوقات تنها تفاوت آن‌ها در قیمت و ظاهر آن است و از لحاظ کیفیت برابری لازم را دارند.

به عنوان مثال شیرآلات دارایی دو مدل فانتزی و پروژه‌ای هستند، شیرآلات پروژه‌ای قیمت مناسب‌تر و ظاهری ساده‌تر نسبت به شیرآلات فانتزی دارند، اما از لحاظ کیفیت و عملکرد یکسان هستند.

از فروشگاه‌های نوپا و معتبر خرید نمایید

همانطور که می‌دانید هر محصول تا زمانی که از دست تولیدکننده به دست مصرف کننده می‌رسد چندین دست می‌چرخد و هر بار حاشیه سودی به این محصول اضافه می‌گردد. آخرین نقطه‌ای رسیدن به دست مصرف‌‌کننده، فروشگاهی است که مصرف‌کننده محصول را از آن تهیه می‌کند. هر فروشگاه براساس معیارهای مانند هزینه‌های تبلیغات، نگه‌داری، منابع انسانی و … چند درصد به قیمت محصول اضافه می‌کند. فروشگاه‌های نوپا به دلیل جذب مشتری مجبور به کاهش حاشیه سود خود هستند تا مشتری آن‌ها را برای خرید محصول مورد نیاز خود انتخاب نمایید.

شما با خرید از فروشگاه‌های نوپا می‌توانید محصول مورد نیاز خود را با قیمت مناسب‌تری تهیه نمایید، اما تمامی فروشگاه‌های نوپا قابل اعتماد نیستند و اگر شما در انتخاب فروشگاه اشتباه کنید ممکن است که محصول بی‌کیفیت تهیه نمایید و مجبور به هزینه دوباره شوید.

یکی از فروشگاه‌های اینترنتی که نوپا اما قابل اعتماده خانه شیرالات است، این فروشگاه اینترنتی در زمینه خرید شیرآلات منزل و سایر محصولات مانند علم دوش، فلاش تانک و … فعالیت دارد. اما چرا ما این فروشگاه را به عنوان یک فروشگاه اینترنتی قابل اعتماد به شما معرفی کرده‌ایم، زیرا این فروشگاه دارایی نماد اعتماد، ضمانت هفت روزه تست و بازگشت کالا، ضمانت اصالت کالا و مشاوره تخصصی خرید است و همین مسئله خیال شما را از بابت محصول خریداری شده کاملا راحت می‌کند.

البته ناگفته نماند که این فروشگاه قطعا به بزرگی دیجی کالا نخواهد بود اما در اندازه و زمینه کاری خود بسیار خوب عمل می‌کند و همچنین در زمینه شیرآلات یکی از کامل‌ترین مراجع است، پیشنهاد می‌کنم در صورتی که تصمیم به خرید شیرآلات دارید به دسته‌بندی شیرالات ساختمان این فروشگاه مراجعه نمایید.

جمع بندی

در این مقاله ما به شما عزیزان 5 راه‌حل که می‌تواند هزینه ساخت خانه شما را کاهش دهد بیان کرده‌ایم، امیدوارم این مقاله به شما کمک کند تا متناسب با بودجه خود صاحب خانه شوید.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=96443
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن