استان هاخراسان جنوبی

نیروهای امین و مقتدر انتظامی محبوب مردم هستند

نماینده ولی فقیه در استان گفت: بحمدالله امروز نیروهای امین و مقتدر انتظامی محبوب مردم هستند و خداوند می فرماید کسانی که تقوی الهی پیشه کنند او محبت آنان را در دل مردم قرار می دهد.

رضا بهنام- خراسان جنوبی- آیت الله “سید علیرضا عبادی” در دیدار با سرهنگ “ناصر فرشید” فرمانده انتظامی استان و جمعی از معاونان فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی اظهار داشت: خودسازی کارکنان نیروی انتظامی سرافراز جمهوری اسلامی ایران علاوه بر اقتضای کاری و مسئولیت های مهم به گونه ای بوده که این نیرو را در تراز نیروهای انقلابی و برخاسته از انقلاب مانند سپاه و بسیج قرار داده است.

وی بیان داشت: پلیس بر اساس ارزش های دین و انقلاب پیش رفته و بسیاری از اقدامات پلیس همان امر به معروف و نهی از منکر بوده و ریشه اصلی این امر در اصل همان محبت به دیگران است.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: کار پلیس علاوه بر وظیفه شغلی، وظیفه ای دینی است و قرار گرفتن در این مسئولیت توفیقی است که کار افراد در راستای وظایف دینی آن ها باشد.

وی تصریح کرد: بیماری های واگیر دار مانندکرونا افراد را درگیر می کند و مرگ زودرس را برای آن ها رقم می زند ولی پلیس در میدانی خطرناک تر از بیماری های واگیردار یعنی همان بیماری های اخلاقی، انحراف ها، مفاسد اخلاقی و اجتماعی مبارزه می کند که اساس و بنیان یک جامعه را مورد هجمه و آسیب قرار می دهد.

سرهنگ”ناصر فرشید” فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی نیز تداوم فعالیت های پلیس را در راستای تعامل، همکاری و فرهنگ سازی سایر دستگاه ها دانست و گفت: خدمت کردن به مردم توفیقی الهی است و خداوند را شاکریم که رفع بخشی از امور و حاجت مردم را در دستان نیروی انتظامی قرار داده است.#

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=40861

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن