اجتماعی

نمایش فیلم «بوتاکس» درجشنواره تورین ایتالیا

سی و هشتمین دوره از جشنواره بین‌المللی تورین در کشور ایتالیا امسال میزبان فیلم «بوتاکس» در بخش رقابتی اصلی و یک فیلم کوتاه محصول مشترک ایران و آلمان خواهد بود.

به گزارش تفاهم آنلاین به نقل از ایسنا، فیلم «بوتاکس» اولین فیلم بلند کاوه مظاهری در بخش مسابقه فیلم بلند جشنواره تورین که از مهم‌ترین جشنواره‌های بین المللی است، به عنوان تنها فیلم بلند ایرانی در قسمت اصلی جشنواره به نمایش درخواهد آمد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «اکرم و آذر به همه می‌گویند که برادرشان قاچاقی به آلمان رفته و فعلاً ازش خبری ندارند. به‌مرور این «دروغ» در ذهن اکرم به یک واقعیت تبدیل می‌شود، تا حدی که شبانه‌روز را در انتظار برگشتن برادرش از آلمان، سپری می‌کند».

سوسن پرور، مهدخت مولایی، سروش سعیدی، مرتضی خانجانی و محسن کیانی بازیگران اصلی این فیلم هستند.

همچنین فیلم کوتاه «سس اضافه» به کارگردانی علیرضا قاسمی و محصول مشترک آلمان و ایران در این جشنواره ایتالیایی به روی پرده خواهد رفت.

در خلاصه‌ داستان فیلم کوتاه «سس اضافه» آمده است: «هانس چند ساعت قبل از افتتاح تئاتری که در آن بازی می‌کند دست به خودکشی زده است. او در برزخ با فرشته‌ شکمویی گیر افتاده است و تمام تلاشش را می‌کند تا به دنیای زندگان بازگردد».

«آنتونیو لالو» و «بن جانسن» بازیگران این فیلم کوتاه هستند که «آدرین برویه»، «فرانسیس والتر» و «السا پایین» تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارند.

سی و هشتمین دوره از جشنواره بین‌المللی تورین از ۲۰ تا ۲۸ نوامبر (۳۰ آبان تا ۸ آذر) در شهر تورین ایتالیا به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=54365

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن