البرز

نصب المان‌های فرهنگی در کرج

شهردار کرج از نصب المان‌های فرهنگی در سطح شهر خبر داد و گفت: تاکنون ۷ المان جانمایی شده و سه المان دیگر نیز به زودی در سطح شهر نصب می‌شود.

به گزارش تفاهم آنلاین، علی کمالی‌زاده در آیین رونمایی از المان دهقان فداکار با بیان ااینکه از ابتدای سال ۹۹ مقرر شد تا ۱۰ المان فرهنگی از افراد فاخری که در سطح ملی و استانی اقدامات فرهنگی و ارزشمندی انجام داده‌ند در سطح شهر جانمایی شود، اظهار کرد: برای نصب این المان‌های فرهنگی اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه المان دهقان فداکار، هفتمین المان نصب شده طبق وعده مدیریت شهری است، عنوان کرد: تاکنون المان‌های مهر پدری، مادر، فاتح، رازی، آتش نشان، زین العابدینی و دهقان فداکار نصب شده و المان‌های کاروان شتر، پرستار و پهلوان نیز به زودی در سطح شهر جانمایی می‌شود.

شهردار کرج با اشاره به اهمیت نصب المان‌های فرهنگی بیان کرد: مجموعه مدیریت شهری کرج در نظر دارد تا با نصب این المان‌ها هویت فرهنگی شهر را حفظ و حس هنری را تقویت می‌کنند.

کمالی‌زاده به تشریح جزئیات المان دهقان فداکار پرداخت و گفت: این المان با پایه، سه متر ارتفاع دارد و با توجه به اینکه دهقان فداکار، (ریزعلی خواجوی) در محله حصارک زندگی می‌کرده است، المان یاد شده را در حصارک ابتدای بلوار شهید ایرانی جانمایی کردیم.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=68460
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن