فرهنگی

نشست همکارهای علمی و آموزشی بین دانشگاه خوارزمی و مرکز تصمیم برگزار شد

 

نشست همکاری های علمی، آموزشی و پژوهشی بین دانشگاه خوارزمی و مرکز جامع تصمیم گیری کوچینگ و منتورینگ (تصمیم) برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین، این نشست با حضور بنیانگذار و رئیس هیات مدیره مرکز تصمیم و دکتر علی حسن بیگی رئیس دانشگاه خوارزمی  در این دانشگاه برگزار شد.
در این نشست مهندس مهدی بخشنده بنیانگذار و رئیس هیات مدیره مرکز تصمیم گزارشی از فعالیت ها و ظرفیت های موسسه تصمیم ارائه کرد.
بنیانگذار مرکز تصمیم اظهارداشت: خدمات کوچینگ سازمانی مرکز تصمیم به صورت بسته های برنامه‌ریزی شده در قالب چهار فاز پیوسته پیش بینی شده است که بسته به نظر و نیاز سازمان‌های متقاضی در این مرکز سفارشی سازی می شود.
مهندس بخشنده با بیان اینکه” شناخت و همسویی”، “مایندست کوچنیگ “، ” برگزاری کارگاه رول پلی” و جلسات کوچینگ انفرادی برای مدیران و رهبران سازمان‌ها از مهم‌ترین مراحل ارائه خدمات کوچینگ سازمانی در مرکز تصمیم است، گفت: تصمیم سازی و تصمیم گیری در موضوعات مهم، افزایش قدرت مدیران در مواجهه با چالش‌ها و مسائل پیچیده، پیدا کردن بهترین راحل ها برای حل مسائل، ترمیم روابط بین مدیران و کارکنان و افزایش رضایتمندی در محیط کار، شناسایی چالش ها برای حذف موانع و موفقیت در سازمان‌ها و آماده کردن کارکنان برای مواجهه با تغییرات سیستم‌های جدید از مهم‌ترین دلایل سازمان‌ها برای استفاده از خدمات کوچینگ مرکز جامع تصمیم است و همکاریهای این مرکز با دانشگاه خوارزمی می تواند در زمینه ارائه خدمات ما بسیار مثمرثمر واقع شود.
مهندس بخشنده بر آغازهمکاریهای علمی، تخصصی، آموزشی و پژوهشی مرکز تصمیم با دانشگاه خوارزمی تاکید کرد و افزود: این مرکز در راستای ارائه خدمات به سازمان ها و کسب و کارهای بزرگ و کوچک بنا نهاده شده و آماده هرگونه همکارهای همه جانبه با دانشگاه خوارزمی و اساتید آن در رشته های مختلف دانشگاهی هستیم.
دکتر علی حسن بیگی رئیس دانشگاه خوارزمی نیز در این نشست با اشاره به جایگاه و سابقه علمی دانشگاه خوارزمی، آغاز همکاری آموزشی با موسسه تصمیم را مثبت ارزیابی کرد و گفت: راهکارهای همکاریهای علمی بین دو طرف باید توسط توسط کارشناسان و اساتید دانشگاهی مورد بررسی قرار گیرد تا پس از بررسی های لازم همکاریهای دو طرف آغاز شود.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=98316
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن