البرز

ناوگان اتوبوسرانی کرج نوسازی می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر کرج از تصویب انتشار ۲۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی کرج خبر داد و گفت: با تامین این اعتبار اقدام موثری برای نوسازی اتوبوس‌های کلانشهر کرج برداشته خواهد شد.

به گزارش تفاهم آنلاین، اکبر سلیم‌نژاد در نشست شورای شهر کرج اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب امسال را سالِ تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها نامگذاری کرده‌اند که عنوان شعار تکلیف مسوولان و همین طور شوراها و شهرداری‌ها را مشخص کرده و هر نهادی باید به فراخورِ وظایف و ماموریت‌های خود برای رونق تولید و اشتغالزایی و تکریم سرمایه‌گذاری تلاش کند تا بتوانیم تحریم‌های ناعادلانه را پشت سر بگذاریم.

وی اضافه کرد: تکمیل فاز نخست پروژه‌های قطار شهری و بزرگراه شهید سلیمانی مهمترین اقدام مدیریت شهری کرج در سال جاری تعیین شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر اینکه امروز محبوب‌ترین و مقبول‌ترین جناح برای خدمت به مردم قرار گرفتن زیر چتر وصایای شهدا و امام شهدا و حرکت در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و دلسوزان نظام است و مردم علاقه‌ای برای پیگیری دعواهای بی حاصل سیاسی ندارند، خاطرنشان کرد: همه باید برای خدمت به مردم در آخرین لحظه‌های مسئولیت تمام تلاش خود را به کاربگیریم.

گفتنی است که اکنون کلانشهر کرج ۳۱۰ دستگاه اتوبوس دارد.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=67428
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن