مناطق آزاد-گردشگری

معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری قشم به سرمایه‌گذاران اماراتی

مدیر جذب سرمایه‌گذاری و بازاریابی سازمان منطقه آزاد قشم از دیدار و مذاکره با هیات تجاری و اقتصادی کشور امارات متحده عربی و سرمایه‌گذاران این کشور در محل اتاق بازرگانی ایران در تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین ، سید مسعود آل عبایی بابیان این مطلب، اظهار کرد: در این دیدارها فرصت‌ها و پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری منطقه آزاد قشم برای سرمایه‌گذاران اماراتی معرفی گردید.

وی ادامه داد: همچنین در جریان این مذاکرات مقرر گردید هیاتی از سرمایه‌گذاران بخش‌های مختلف ازجمله گردشگری، صنایع، نفت و انرژی به‌منظور بررسی شرایط و آشنایی بیشتر با فرصت‌های قشم در آینده نزدیک به این جزیره سفر کنند.

مدیر جذب سرمایه‌گذاری و بازاریابی سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: این دیدارها با حضور جمال سیف الجروان، دبیرکل شورای سرمایه‌گذاری خارجی در امارات متحده عربی و خالد جمال الغریر، نماینده هلدینگ سرمایه‌گذاری الغریر برگزار شد.

آل عبایی در پایان خاطرنشان کرد: ایجاد بستر لازم برای حضور سرمایه‌گذاران خارجی و همچنین استفاده از مزیت‌های صادراتی واحدهای تولیدی فعال در منطقه آزاد قشم مورد تأکید قرار دارد و به دنبال نقش‌آفرینی در بحث صادرات کالاها از حوزه‌های مختلف هستیم.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=93690
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن