ورزشی

معاون وزیر ورزش: حسابرسی سرخابی‌ها در حال نهایی شدن است

 به گزارش تفاهم آنلاین معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: گزارش حسابرسی 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس در حال نهایی شدن است و روز برگزاری مجمع عمومی به طور فوق‌العاده بزودی اعلام می‌شود.

«جمشید تقی‌زاده» در مورد روند خصوصی‌سازی ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس افزود: گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت‌های فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس در حال نهایی شدن است و بعد از هماهنگی‌های لازم روز برگزاری مجمع عمومی به طور فوق‌العاده بزودی اعلام می‌شود.

وی اظهار داشت: البته با وجود مصوبات قبلی 2 شرکت استقلال و پرسپولیس هنوز برای تشکیل کمیته حسابرسی اقدامی نکرده‌اند و براساس مصوبه جدید هیات مدیره 2 باشگاه «مهدی رسول‌پناه» از پرسپولیس و «کامران منزوی» از استقلال به عنوان عضو مالی به این کمیته برای امور حسابرسی معرفی شده‌اند.

معاون حقوقی وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد: نکته دیگر در زمینه دارایی‌های 2 باشگاه، ساختمان مرکزی آنهاست که با مصوبه جدید کمیته واگذاری مقرر شد فدراسیون فوتبال نسبت به انتقال قطعی ساختمان‌های مرکزی متعلق به 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس اقدام کند.

مسوول پیگیری واگذاری 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس تصریح کرد: البته خبر خوب اینکه کمپ مرحوم «ناصر حجازی» و مستندات احراز مالکیت شرکت فرهنگی ورزشی استقلال در اختیار اداره کل حقوقی و املاک قرار گرفته و انشاالله با طی تشریفات قانونی و بررسی مستندات اقدامات لازم در این مورد صورت خواهد گرفت.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=12849
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن