تهران

معاون خدمات شهری شهرداری تهران اعلام کرد: افتتاح ۴۰ بازار تره بار تا پایان سال جاری

 

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از افتتاح ۴۰ بازار تره بار تا پایان سال جاری خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین ، آیین بهره‌برداری از دو بازار میوه و تره بار شقایق و مهستان و آغاز پروژه بازار میوه و اره بار فدک صبح امروز شنبه – در هشتادو یک‌ و مین رویداد امید و افتخار با حضور حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، ایوب فصاحت، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار، رضا سیفی، شهردار منطقه ۱۷ برگزار شد.

حسین نظری، معاونت خدمات شهری شهرداری تهران در این مراسم از مقام شهدای ایران اسلامی تجلیل به عمل آورد و در ادامه از اهمیت موضوع امنیت در جامعه سخنانی جاری کرد.نظری هشتادو یک‌و مین پروژه امید و افتخار را امید آفرین خواند و از شورای اسلامی شهر تهران و شهردار تهران قدر دانی کرد.

وی افزود: امروز شاهد دو افتتاح در منطقه ۱۷و۲هستیم و دو پروژه دیگر نیز کلنگ زنی خواهد شد که یکی از آنها دومنظوره خواهد بود.برای ایجاد یک بازار میوه و تره بار ابتدا باید زمین توسط شهرداری منطقه تامین شود و نتیجه یک کار جمعی است.

نظری با اشاره به اینکه علاوه بر تقاضا و توجه مردم، دید و منظر مناسب مد نظر بوده که در افتتاح بازار شقایق به نگاه ایرانی و اسلامی توجه شده است،گفت: بناداریم که توسعه خدمات را افزایش دهیم.

نظری در ادامه به اضافه شدن چرخ دستی به میادین خبرداد و همچنین آموزش به پیمانکاران و فروشندگان میادین خبرداد تا با مردم با ادب احترام برخورد کنند و این کار موجب رضایت‌مندی مردم خواهد شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در پایان گفت: برنامه داریم تا پایان سال ۴۰ بازار تره بار را افتتاح کنیم و از شهرداران در خواست میکنم که زمین مناسب در اختیار سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران قرار دهند.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=99432
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن