ورزشی

مظلومی: استقلال هنوز چیزی را از دست نداده است

سرپرست استقلال گفت: استقلال هنوز چیزی را از دست نداده است چرا که با صدر جدول ۲ امتیاز فاصله داریم و هواداران هم باید صبر و تحمل داشته باشند تا به ایده‌ آل‌ های کادرفنی دست پیدا کنیم.

به گزارش ایسنا، پرویز مظلومی در حاشیه تمرین استقلال درباره وضعیت این تیم اظهار کرد: بعد از این‌که بازی‌ های آسیایی تمام شد فرصت ریکاوری نداشتیم و فقط بیست روز محمود فکری و همکارانش فرصت داشتند اما شرایط بچه‌ ها در بازی‌ ها روز به روز دارد بهتر می‌ شود. هواداران باید صبر و تحمل داشته باشند تا استقلال به ایده‌آل‌ هایش دست پیدا کند و این دور از دسترس نیست و به‌زودی محقق خواهد شد. هواداران حق دارند نگران باشند اما باید شرایط موجود را هم در نظر بگیرند. یک مقدار باید صبر کنیم چرا که بهتر از این هم می‌ شویم و هواداران نگران نباشند.

او درباره شرایط بازیکنان استقلال عنوان کرد: واقعیت این است که بازیکنی که در فشار به بازی‌ های آسیایی می‌ رود و به آن شکل نتیجه نگرفته و بلافاصله دوباره به تمرین آمده می‌ بایست ریکاوری کند اما این کار برای بازیکنان مهیا نبوده است و زمان خیلی کمی داشته است. بازیکن نیاز به استراحت دارد که این مساله صددرصد مشکلاتی ایجاد می‌کند. در هر صورت کادرفنی دارد تلاش می‌ کند که این مشکل را برطرف کند. بچه‌ ها تمام تلاششان این است که به خاطر هواداران نتیجه بگیرند اما یک سری شرایط برایشان باید ایجاد شود.

وی ادامه داد: اکنون همه چیز برایشان مهیا است و ببینید مجموعه نفت با تمام امکاناتش در اختیار ماست. در حال حاضر از نظر امکانات مشکلی ندارند اما کمی هم مصدومیت‌ ها ما را دارد اذیت می‌ کند و دلیلش هم همان چیزی بود که خدمتتان گفتم و بدنسازی خوبی نداشتیم. البته یک سری مصدومیت‌ ها از گذشته بوده است. فرشید اسماعیلی، دیاباته، وریا غفوری و سیاوش یزدانی از گذشته این مصدومیت‌ ها را داشتند اما کادرپزشکی ما هم در حال تلاش هستند که این بازیکنان را به بازی‌ های مهم‌تری برسانند.

مظلومی با بیان این‌ که استقلال هنوز چیزی را از دست نداده است، گفت: چرا که با صدر جدول ۲ امتیاز فاصله داریم و چیزی را از دست ندادیم. نسبت به سال‌ گذشته از نظر بازی و هماهنگی هنوز به ایده‌ آل‌ها نرسیده ایم و ببینید که استقلال در حال حاضر سوم است و می‌ تواند صدر جدول را به دست آورد. رفتن بعضی از بازیکنان هم تاثیرگذار بودند. محمود فکری باید جانشین برخی بازیکنان را پیدا کند و بازیکنان مختلفی را دارد امتحان می‌ کند که جای علی کریمی و روزبه چشمی را پر کنند. دیاباته سال گذشته آقای گل بوده ولی امسال هنوز نتوانسته خود را به استقلال برساند. بقیه هم دارند تلاش می‌ کند که هواداران را راضی کنند. هواداران هم باید صبرو تحمل داشته باشند تا به ایده‌ آل‌ های کادرفنی دست پیدا کنیم.

او درباره دخالت سرپرست استقلال در کار فنی تیم، گفت: این موضوع را تکذیب می‌ کنم چرا که استقلال هیچ مشکلی از نظر سرپرستی ندارد. همه چیز برای بچه‌ها مهیاست چرا که در بدترین شرایط برای‌شان زمین تهیه کردیم. باشگاه هم دارد تلاش می‌ کند که شرایط خیلی خوبی فراهم شود و ان‌ شاءالله بازیکنان در زمین بتوانند تلافی و جبران کنند و بچه‌ ها را از این نگرانی دربیاورند.

سرپرست استقلال درباره صحبت‌ هایش مبنی بر بازی نکردن استقلال در داربی به خاطر لغو دیدارهای پرسپولیس عنوان کرد: خوشبختانه آقای سهیل مهدی عنوان کرد پرسپولیس بازی‌ های عقب‌افتاده‌ اش را انجام می‌ دهد و بعد داربی انجام می‌ شود و این طبیعی بود که این درخواست را داشته باشیم. به عنوان یک ایرانی آرزوی موفقیت برای پرسپولیس در بازی‌ های آسیایی داریم.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=57054
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن