اقتصادی

سامانه “پارلمان مجازی ایران” با همکاری همراه اول راه‌اندازی شد

سامانه یکپارچه‌سازی ارتباطات مردم با نمایندگان مجلس (پارلمان مجازی ایران) با همکاری و مشارکت همراه اول راه‌اندازی شد.

به گزارش تفاهم آنلاین، سامانه “پارلمان مجازی ایران”، روز گذشته (18 آذر) در مراسمی با حضور محمدباقر قالیباف-رئیس مجلس شورای اسلامی ایران، مهدی غیناقی-عضو هیأت مدیره همراه اول، حسین طهرانی-مدیرعامل مبین‌نت و جمعی از نمایندگان مجلس و مدیران همراه اول رونمایی شد.

بنابراین گزارش، در این سامانه نمایندگان مجلس شورای اسلامی می‌توانند درباره مهم‌ترین طرح‌ها و لوایح با مردم مشورت و نظرات مردمی را دریافت کنند.

هر نماینده در پارلمان مجازی ایران، دفتر مجازی دارد و مردم می‌توانند به جای صرف وقت و هزینه، مراجعات خود را از طریق دفتر مجازی انجام دهند.

از این پس، رسالت یکپارچه‌سازی ارتباطات مردم با تمامی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، با این سامانه و راهبری مدیریت مرکز تماس، پیامک، ایمیل و موارد ارتباطی دیگر از جمله خدمات پارلمان مجازی ایران خواهد بود.

سامانه پارلمان مجازی ایران با همکاری و مشارکت “همراه اول کسب‌وکار” در مجلس شورای اسلامی ایران پیاده‌سازی و اجرا شده است.

گفتنی است که شرکت ارتباطات سیار ایران پیش از این و در طول دوران شیوع کرونا، بستر شبکه امن و اختصاصی خود را در اختیار سازمان‌ها و ارگان‌های حاکمیتی و دولتی نظیر شورای نگهبان، وزارت کشور و دادگاه ها قرار داده بود تا شرایط دورکاری و برگزاری جلسات آنلاین را برای این نهادها تسهیل کند.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=57100
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن