گزارش

مدیر مرکز مدیریت راه ها اعلام کرد: افزایش ۴۸ درصدی تردد بین استانی در راه های مواصلاتی کشور در مقایسه با نوروز ۱۴۰۰

از آغاز طرح نوروزی در تاریخ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱، تردد بین استانی در راه های مواصلاتی کشور در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴۸درصد افزایش داشته است.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین؛ علی اکبر آشوری مدیر مرکز مدیریت راه های سازمان در خصوص بیشترین تردد بین استانی در بازه زمانی یاد شده گفت: بیشترین تردد بین استانی روزانه با دو میلیون و ۶۴۶ هزار و ۱۰۰ وسیله نقلیه مربوط به روز پنجم فروردین ماه بوده است. در روز ۱۵ فروردین تعداد دو میلیون و ۸۳۰ هزار و ۷۰۳ وسیله نقلیه تردد بین استانی داشتند که نسبت به روز ما قبل آن ۱۴ درصد کاهش داشت.
وی با اشاره به متوسط تردد روزانه از ابتدای طرح نوروزی تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ افزود: از ابتدای طرح تا کنون روزانه دو میلیون و ۱۷۷ هزار و۷۸۱ وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی کشور تردد داشتند.
مدیرمرکز مدیریت راه ها بیان کرد: تغییرات تردد بین استانی در راه های کشور در مقایسه با نوروز سال ۱۳۹۹ رشد ۲۴۲ درصدی داشته است. همچنین افزایش تردد در راه های بین شهری کشور در مقایسه با نوروز سال ۱۳۹۸ رشد ۱۷ درصدی را نشان می دهد‌
آشوری در مورد تغییرات تردد بین استانی از ابتدای طرح نوروزی تا ۱۵ فروردین بیان کرد: استان های خوزستان، بوشهر، اصفهان، خراسان رضوی و هرمزگان بیشترین افزایش تردد بین استانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته را داشتند.
مدیر مرکز مدیریت راه ها با بیان این که در مدت یاد شده بالغ بر دو میلیون و ۸۱۸ هزار و ۹۵۴ تماس تلفنی با سامانه تلفنی ۱۴۱ برقرار شده است، افزود: در این مدت ۱۷۲ هزار و و ۶۷۲ تماس توسط کارشناسان مرکز مدیریت راه ها پاسخ داده شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۲ درصد افزایش داشته است، همچنین در بخش پاسخگویی تلفن گویای ۱۴۱ با ۴۳ درصد افزایش، به دو میلیون و ۶۴۶ هزار و ۲۸۲ تماس کاربران جاده ای پاسخ داده شد.
آشوری افزود: تعداد دو‌ میلیون و ۲۶۰ هزار و ۲۱ بازدید از سایت ۱۴۱ صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۲۰ درصد رشد داشته است، همچنین تعداد ۷۲۷ هزار و ۵۶۱ درخواست برای اپلیکیشن ۱۴۱ دریافت شده است و کاربران جاده ای برای اطلاع از وضعیت جوی و ترافیکی راه های برون شهری تعداد ۷۷ هزار و ۸۵۹ پیامک به شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ ارسال کردند.
آشوری در خصوص مجموع ترددهای مسافری ثبت شده در مرزهای کشور گفت: از ابتدای طرح نوروزی تا پایان روز ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ تعداد ۵۰۵ هزار و ۵۷۲ مسافر از مرزهای کشور تردد کردند که بیشترین ترددخروجی از مرزها مربوط به روز شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ و بیشترین تردد ورودی به مرزها مربوط به روز پنج شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ با بیش از ۳۰ هزار تردد بوده است.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=83086
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن