گزارش

افزایش ۱۰ درصدی تولید در ایران‌ خودرو فارس

مدیرعامل ایران‌ خودرو فارس از افزایش ۱۰ درصدی تولید در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال ۱۳۹۹ و تحویل پیش از موعد تعهدات به مشتریان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین؛ عبدالرضا ملاکی گفت: در سال ۱۴۰۰ موفق به تولید ۱۹ هزار و ۴۶۲ دستگاه خودرو شدیم که علاوه بر رشد ۱۰ درصدی نسبت به سال ۱۳۹۹، بیش از هدف تعیین شده سال ۱۴۰۰ بود.
وی افزود: با هماهنگی صورت گرفته، بخشی از تعهدات فروردین و اردیبهشت مشتریان را پیش از فرا رسیدن موعد آن اجرا کرده و خودروها را تحویل مشتریان داده‌ایم.
ملاکی از تکمیل تمامی خودروهای دارای کسری قطعه در این سایت تولیدی و اجرای دستورات دادستانی شیراز خبر داد و گفت: از ۱۴ بهمن ماه طبق دستور مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌ خودرو ، سه هزار و ۵۵۹ دستگاه خودرو به صورت شبانه روزی رفع کسری و تعداد دوهزار و ۴۰۴ دستگاه نیز در مدت کوتاهی با هماهنگی راهور ناجا شماره‌گذاری و تحویل مشتریان شده است.
ملاکی، افزایش کیفیت را یکی از رویکردهای مهم این شرکت براساس راهبردهای گروه صنعتی ایران‌ خودرو در سال ۱۴۰۱ دانست و گفت: در حال تدوین برنامه ویژه برای ارتقای کیفیت محصولات و تحقق اهداف راهبردی ابلاغی در ایران‌خودرو فارس هستیم.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=83089
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن