انرژی

مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران ؛نفت مرکزی آمادگی پذیرش ایده های نوین و افکار تازه در هر حوزه ای را دارد

مدیرعامل نفت مرکزی در نشست مشترک با رئیس موسسه مطالعات بین المللی انرژی با عنوان مدیریت پروژه ، اعلام کرد این شرکت آمادگی خود در زمینه پذیرش ایده های نوین و افکار تازه در هر حوزه ای را دارد و همکاری با موسسه مطالعات انرژی فتح بابی برای تحقق این خواسته است.

 مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در نشست مشترک با رئیس موسسه مطالعات بین المللی انرژی با عنوان مدیریت پروژه ، اعلام کرد این شرکت آمادگی خود در زمینه پذیرش ایده های نوین و افکار تازه در هر حوزه ای را دارد و همکاری با موسسه مطالعات انرژی فتح بابی برای تحقق این خواسته است.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران ، در دیدار مهندس مهدی حیدری مدیرعامل این شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با دکتر محمدصادق جوکار رئیس موسسه مطالعات بین المللی انرژی که به میزبانی آن موسسه و به مناسبت گرامیداشت روز جهانی مدیریت پروژه برگزار شد، زمینه های همکاری و تعامل های مشترک در بخش های مختلف مدیریت پروژه، آموزش، پژوهش و تقویت نیروی انسانی موردتاکید و بازبینی قرار گرفت.

وی با اشاره به سهم 33 درصدی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در تامین گاز مصرفی کشور خاطرنشان کرد : حیطه فعالیت فعلی و آتی شرکت در 17 استان در بخشهای تولید ، توسعه و ذخیره سازی ترسیم شده است.

مهندس حیدری از تغییر ماهیت فعالیت این شرکت از قالب تولید محور به سمت تولید- توسعه ای خبر داد و تصریح کرد : شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در راستای تحقق اهداف تولید و تکلیفی که از طرف شرکت ملی نفت ایران ابلاغ می شود ، فعالیت جدید خود را ترسیم کرده که اجرای طرح ضربتی تولید نفت و گاز از 13 میدان به عنوان طرحی راهبردی با سرمایه گذاری چهار میلیارد دلاری در این رابطه تعریف شده است و شبانه روز و جهادگونه تلاش می کنیم تا بتوانیم با همیاری و مساعدت این مهم را به غایت نهایی خود که تولید حداکثری است، برسانیم.

مدیرعامل نفت مرکزی با ترسیم سبد انرژی کشور و مصرف بی محابای انرژی پاک ، خاطرنشان کرد : تولید و مصرف روزانه حدود یک میلیارد متر مکعب گاز در بخش های خانگی و صنعتی، با هیچ مبنا و معیار استاندار جهانی سازگار نیست که بخش زیادی از این معضل به مصرف ناصحیح در بخش خانگی و روزآمد نبودن صنایع برمی گردد . در این رابطه فرهنگ سازی و ملزم ساختن صنایع در استاندارد کردن محصولات خود با مصرف بهینه ، بخشی از این راهکار به شمار می رود.

بر اساس این گزارش ، رئیس موسسه مطالعات بین المللی انرژی نیز ضمن ابراز خرسندی از دیدار با مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت نفت مناطق مرکزی ایران گفت: این موسسه با تمام قوا آمادگی دارد تا با این شرکت در زمینه های مختلف توسعه ای و ظرفیت سازی از منابع همکاری و همیاری نماید.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=88688
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن