گزارش

مدیر عامل سازمان پسماند شهرداری تهران تأکید کرد حضور همه جانبه شهرداری تهران در حوادث برای کمک به هموطنان

علیپور در مراسم اهدای ماشین آلات و تجهیزات به مناطق سیل زده و زلزله زده گفت: ۱۱ دستگاه خودرو به سیستان و بلوچستان و ۴ دستگاه خودرو به همراه ۱۳ دستگاه موتور برق به استان کهگیلویه و بویر احمد اهدا شد، همچنین ۱۵۰ نیروی تخصصی در این مناطق مستقر بودند.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان مدیریت پسماند به نقل از شهر، صدرالدین علیپور، مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در مراسم اهدای ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز مناطق زلزله زده سی سخت و سیل زدگان سیستان و بلوچستان- دوشنبه ۷ تیر ۱۴۰۰- گفت: سازمان مدیریت پسماند در فعالیت های متعددی همچون برف روبی، کنترل شرایط بارندگی و آوار برداری حضور دارد و در واقع علاوه بر برنامه های جاری شهر تهران مانند جمع آوری، دفع و دفن پسماند در بحرانها نیز به صورت فعال حضور دارد. مثلا در آتش سوزی اخیر پالایشگاه تهران سازمان پسماند ضمن حضور مداوم ، اقداماتی را انجام داد.

او افزود: یکی از اتفاقات و نگاه های این دوره از مدیریت شهری، نگاه دگرخواهانه اعضای شورا و شهردار تهران بود که برای اولین بار تجربه شد و طبق آن اگر در هر نقطه ای در کشور آسیبی متوجه هم وطنان می شد، شهرداری تهران به صورت مستقیم احساس تکلیف می کرد و علاقمند به حضور بود.

علیپور با بیان اینکه خدمات و کمک‌های شهرداری بعد از زلزله کرمانشاه ، سیل گلستان، لرستان و خوزستان ادامه داشت و این پشتیبانی ها به لحاظ تهیه تجهیزات در زلزله سی سخت و سیل سیستان بلوچستان نیز ادامه پیدا کرد، عنوان کرد: از جمله پشتیبانی هایی که به لحاظ خودرویی و تجهیزات انجام شد می توان به اهدای ۱۱ دستگاه خودرو به سیستان و بلوچستان و ۴ دستگاه خودرو به همراه ۱۳ دستگاه موتور برق به استان کهگیلویه و بویر احمد اشاره کرد. همچنین ۱۵۰ نیروی تخصصی به حوزه ها اقدام شد که یک ماه در سیستان و بلوچستان مستقر بودند.

به گفته مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران در طول این اتفاقات دو کامیون اقلام و مایحتاج اولیه و مواد غذایی به همراه مواد ضدعفونی کننده به مناطق زلزله زده ارسال شد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=72502
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن