تهران

پخش سریال «نون خ ۳» با محتوای مدیریت پسماند

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: سریال «نون خ ۳» بامحتوای مدیریت پسماند میهمان نوروزی خانه‌های شهروندان می‌شود.

به گزارش تفاهم آنلاین، صدرالدین علیپور اظهار داشت: به منظور اجرای طرح کاهش پسماند (کاپ) و تشویق شهروندان به مشارکت در این طرح، شیوه‌های نوین و بهینه مدیریت پسماند در سریال نوروزی «نون خ ۳» آموزش داده می‌شود.

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های ما برای همه گیری طرح کاپ، آموزش و اطلاع‌رسانی به شهروندان است و برای پیشبرد این مهم از تمامی ظرفیت‌های موجود در حوزه‌های مختلف از جمله برنامه‌های پربیینده تلویزیونی بهره می‌گیریم.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران افزود: باتوجه به بررسی‌های صورت گرفته از میان سریال‌ها و برنامه‌های تلویزیونی در دست تولید، گزینه‌هایی انتخاب و مذاکراتی در این خصوص بین نمایندگان سازمان و تهیه‌کنندگان برنامه‌ها برای حمایت و همکاری مشترک صورت گرفت. در نهایت و پس از برگزاری جلسات مختلف سریال نون خ ۳ به عنوان برنامه تلویزیونی برگزیده معرفی شد.

علیپور با اشاره به دلایل انتخاب این سریال گفت: محبوبیت دو قسمت پیشین سریال «نون خ» در میان بینندگان، علاقه مندی تیم تهیه کننده و کارگردانی به موضوعات زیست محیطی و زمان پخش مناسب قسمت سوم را می‌توان از مهم ترین دلایل انتخاب این سریال برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: تمرکز اصلی پیام‌های آموزشی ارائه شده در این سریال بر موضوعاتی چون عدم رهاسازی پسماندهای پلاستیکی در طبیعت، استفاده کمتر از ظروف یکبار مصرف و تفکیک و کم حجم سازی پسماندها استوار است.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=65644
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن