هرمزگان

مدیر تعاون روستایی هرمزگان از آغاز توزیع هوشمند کالاهای اساسی به درب منازل شهروندان بندرعباسی خبر داد

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی هرمزگان ، سیروس اسدپور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح توزیع هوشمند کالاهای اساسی بصورت استارتاپی با پلتفرم بازرگام با هدف ساماندهی بازار محصولات کشاورزی، کوتاه کردن دست واسطه‌ها و حذف دلالی در بندرعباس آغاز شده و بزودی سایر شهرهای استان پوشش داده خواهد شد.

وی با بیان اینکه برنامه سازمان تعاون روستایی استفاده از ظرفیت تمامی پلتفرم‌های بومی در استان‌ها است، خاطرنشان کرد: مسئولیت توزیع و نظارت بر نحوه پخش محصولات کشاورزی از سازمان صمت مجزا و به جهادکشاورزی واگذار شده است و نظارت بر نحوه پخش، گرانفروشی، کم‌فروشی و احتکار محصولات کشاورزی اعم از تولیدات پروتئینی، گیاهی و آرد و نان توسط بازرس های مجموعه جهاد کشاورزی انجام می شود.

مدیر تعاون روستایی هرمزگان با اشاره به اینکه سیستم توزیع از طریق سامانه بازرگام است، افزود: در حال حاضر مرغ منجمد با قیمت کیلویی 20 هزار تومان و تخم‌مرغ با قیمت شانه ای 43 هزار تومان از طریق این سامانه بصورت رایگان درب منازل شهروندان بندرعباسی توزیع می شود و توزیع میوه شب عید و سایر کالاهای اساسی نیز از این طریق پیش‌بینی شده است.

مدیر تعاون روستایی هرمزگان ، تصریح کرد: اجرای این طرح ضمن حفظ کرامت مردم عزیز وکمک به دسترسی کالا با قیمت مصوب در سراسر کشور، زمینه خروج تعاونی ها از حالت سنتی به مدرن را فراهم می کند.

وی با اشاره به قدمت، سابقه و ریشه دار بودن شبکه تعاون روستایی، افزود: باتوجه به اخلال در شبکه توزیع و واسطه‌گری و عرضه نامناسب و دلالی های غیرضرور، استفاد از سامانه‌های هوشمند در بحث توزیع و مصرف کننده توسط این شبکه ضرورت دارد تا مردم دغدغه معیشت نداشته باشند.

اسدپور با بیان اینکه پرداخت وجه به صورت اینترنتی بوده و هیچگونه وجهی نیز در محل از مشتری دریافت نخواهد شد، تصریح کرد: شهروندان هرمزگانی ها می توانند از طریق سایت بازرگام(www.bazargam.com) نسبت به خرید کالاهای اساسی تخم مرغ، مرغ منجمد و… اقدام کنند.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=80804
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن