استان هاخراسان جنوبی

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی :اخذ مشارکت بانک تجارت در احداث باند دوم محور سربیشه – ماهیرود

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: موافقت اولیه بانک تجارت برای مشارکت در احداث پروژه باند دوم محور سربیشه – درح – ماهیرود با استفاده از ظرفیت ماده ۵۶ به مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان اخذ شده است.

رضا بهنام – خراسان جنوبی – وحید داعی با بیان مطلب فوق اعلام کرد: طول محور سربیشه – ماهیرود ۱۳۵ کیلومتر است که اوایل سال جاری با توجه به افزایش تخصیص، ۱۰ کیلومتر از باند دوم آن تکمیل شد و زیر بار ترافیک رفت.

وی بیان کرد: اکنون ۵۳ کیلومتر از این محور در قالب ۲ قطعه در دست اجرا است و با پیگیری‌های انجام شده مطالعه ۷۲ کیلومتر باقیمانده نیز تکمیل شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: با اخذ موافقت نهایی بانک تجارت مبنی بر پرداخت ١٠٠ میلیارد تومان، سرعت اجرای عملیات دوبانده شدن این محور افزایش خواهد یافت.

نهم اردیبهشت سال جاری در محور درح – ماهیرود شهرستان سربیشه، برخورد تریلی حامل بار پیاز با اتوبوس خط روستایی که از دهستان لانو عازم سربیشه بود، باعث جان باختن ۱۳ نفر و مصدومیت تعدادی از مسافران شد.

وزیر راه و شهرسازی در پی وقوع این حادثه با صدور پیام تسلیت، بر تسریع عملیات دوبانده سازی این محور و تخصیص اعتبارات لازم تاکید کرد.

سربیشه در ۶۶ کیلومتری بیرجند قرار دارد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=38529

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن