گیلان

دیدار مدیرعامل شركت توزیع نیروی برق استان گیلان با نماینده مردم رشت در مجلس

دکتر محمداسماعیل هنرمند-مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با مهندس جبار کوچکی‌نژاد-نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش تفاهم آنلاین، کوچکی‌نژاد در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش‌های شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان برخی درخواست‌های مردمی و مطالبات عمومی در حوزه انتخابیه خود را مورد پیگیری قرار داد.

رئیس کمیته امور اجتماعی و فرهنگی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در ادامه به تبیین برخی چالش‌های صنعت برق کشور در حال حاضر پرداخت و ابراز امیدواری کرد که با جذب اعتبارات لازم، بتوان مشکلات توزیع برق گیلان از جمله نیاز به نوسازی شبکه‌های فرسوده عملیاتی شود.

دکتر هنرمند-مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان نیز در ادامه، ضمن استماع درخواست‌های مردمی مطروحه، به تلاش‌های کارکنان شرکت از ابتدای سال 99 جهت خدمات‌رسانی بهتر به ویژه دو طرح جهادی افزایش تاب‌آوری شبکه و طرح جایگزینی شبکه مسی فرسوده با کابل خودنگهدار اشاره کرد و گفت:خدمات‌رسانی بهتر در گرو جذب منابع مالی مورد نیاز می‌باشد و در این زمینه نقش نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بسیار با اهمیت است.

وی با اشاره به آغاز اجرای طرح برق امید از ابتدای آبان سال جاری گفت: این طرح، مخصوص مشترکین مسکونی بوده و در راستای اصلاح الگوی مصرف در این بخش می باشد که بر اساس آن، مشترکین خانگی به سه دسته کم‌مصرف، خوش‌مصرف و پرمصرف تقسیم می‌شوند، به نحوی که در صورت رعایت الگوی مصرف از سوی مشترکین، قبض مصرفی مشترکین کم‌مصرف به صورت رایگان خواهد بود.

دکتر هنرمند بیان کرد: اجرای این طرح علاوه بر حمایت از مشترکین کم‌مصرف، مانع بروز آثار منفی زیست‌محیطی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در انتها درخصوص اجرایی شدن ارائه خدمات غیرحضوری از ابتدای آذر سال جاری توسط شرکت‌های توزیع از طریق نصب اپلیکشن سامانه برق من، مطالبی را ارائه نمود و تاکیدکرد: تلاش همکاران این شرکت در راستای پاسخگویی هرچه بیشتر در قبال ذی‌نفعان می‌باشد.

گفتی است؛ این نشست در روز شنبه 24 آبان سال جاری در شرکت توزیع برگزار شد.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=54600
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن