صنعت-معدن-تجارت

محمدی: دیگنیتی به تولید انبوه رسید

قائم مقام اجرایی مدیر عامل بهمن موتور از آمادگی این مجموعه برای عرضه عمومی دیگنیتی در ابتدای سال 1400 خبر داد.

به گزارش تفاهم آنلاین، غلامرضا محمدی قائم مقام اجرایی مدیرعامل بهمن موتور با اشاره به آغاز تولید انبوه محصول جدید گروه بهمن درباره روند تولید دیگنیتی اظهار داشت: تولید آزمایشی خودروی دیگنیتی از زمستان سال 99 آغاز شده و در حال حاضر به مرحله تولید انبوه رسیده است. این خودرو در شبکه فروش بهمن‌موتور عرضه شده که جهت رویت مشتریان در نمایندگی‌ها در دسترس است. پیش‌بینی می‌شود تولید این محصول در فروردین‌ماه 1400به ظرفیت مدنظر برسد و برای ابتدای سال جدید عرضه عمومی آن آغاز شود.

وی افزود: این خودروی کوپه و اسپرت به‌لحاظ ظاهر جزء خودروهای جذاب و متفاوت است که در 6 رنگ متنوع تولید می‌شود و همچنین تریم داخلی لوکس و مدرن آن با دو رنگ مارون و مشکی همراه با آپشن‌های رفاهی متنوع و ایمنی بالا روانه بازار خواهد شد.

محمدی با بیان اینکه محصول جدید شرکت بهمن‌موتور دارای موتور ۱/۵ لیتری توربو شارژ، قدرت 150 اسب‌بخار، گشتاور 220 نیوتن متر، مصرف سوخت ترکیبی نزدیک به 7 و مصرف سوخت بهینه ۵/۴ دارد، گفت: در دیگنیتی از گیربکس CVT، صفحه نمایشگر لمسی، فرمان اسپرت دی کات، دوربین ثبت کننده رانندگی، کیسه هوای راننده سرنشین جلو و جانبی و دوربین 360 درجه استفاده شده است، ضمن اینکه سیستم پایداری کنترل الکتریکی،کروز کنترل، سیستم کنترل حرکت خودرو در سربالایی و سراشیبی از دیگر امکانات این خودرو به شمار می آید.

قائم‌مقام اجرایی مدیرعامل بهمن موتور با اشاره به بهره‌مندی این خودرو از استانداردهای بالای کیفی تصریح کرد: به لحاظ کیفی، خودروی دیگنیتی استاندارد اروپا را داراست و منطبق با استانداردهای 85 گانه کشور می‌باشد. همچنین دارای تاییدیه استاندارد آلایندگی یورو 5 از سازمان محیط زیست است.

محمدی با تاکید بر مزیت گروه بهمن در تولید خودروهای کیفی بیان کرد: دیگنیتی در سگمنت خود می تواند نظر مشتریان را به خود جلب کند و سهم خوبی از بازار را در اختیارگیرد. یکی از مزیت‌های گروه بهمن تولید خودروهای کیفی بوده و در انتخاب و تولید محصولاتش همواره کیفیت جایگاه خاصی داشته است لذا در انتخاب دیگنیتی هم سعی کرده خودرویی را برگزیند که جایگزین مناسبی برای محصولات قبلی باشد و به این مزیت گروه بهمن بیافزاید.

وی در زمینه تامین قطعات یدکی و ارائه خدمات پس از فروش دیگنیتی اظهار امیدواری کرد و گفت: یکی از سیاسته ای کلی گروه بهمن جلب رضایت مشتری در بالاترین سطح آن در هر حوزه‌ای است. تا کنون هر محصولی که به بازار عرضه کرده به موازات آن پیش بینی‌های لازم برای ارائه خدمات و تامین قطعات با کیفیت را هم لحاظ کرده است. تمامی شبکه های خدمات پس از فروش بهمن موتور آموزشهای لازم در خصوص ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی مشتری را دیده اند و به مشتری این اطمینان را می‌دهند که طی دوره گارانتی و پشتیبانی 10 ساله، برای قطعات یدکی این خودرو، پیش‌بینی‌های لازم شده است.

محمدی با اشاره به این نکته که بهمن موتور یکی از اولین خودروسازی‌هایی است که توانسته خودروی 5 ستاره کیفی را به بازار عرضه کند، گفت: هدف گروه بهمن این است که همه محصولات به ویژه دیگنیتی را با بالاترین سطح کیفی به بازار عرضه کند، از این رو همه کارکنان در حوزه فنی، مهندسی، کیفیت، تولید و خدمات پس از فروش، وظیفه خود می داند برای دستیابی به این هدف کوشش مضاعف داشته باشند. امیدواریم تا با تلاش مضاعف کارکنان مجموعه و پشتیبانی سهامداران در خصوص کسب نتایج کیفی معتبر و رضایت مشتری، بتوانیم این محصول را با بالاترین سطح کیفی عرضه کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا